Jump to content

welk brand programma

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo.

Ik heb van een huis genoot wat spelen gekregen in de vorm van een mapje met de setup files enz.en nu wil ik het graag op een cd zetten mocht het later per ongeluk verwijdert zijn want dan heb ik een backup die ik dan op iedere computer kan gebruiken.

Maar ik weet niet welk programma ik het beste kan gebruiken om het te branden.

Weet misschien jullie het?

Alvast bedankt voor de antwoorden

Geplaatst:

Ikzelf prefereer het programma ImgBurn, hiermee kan je gewoon je bestanden naar een CD/DVD branden (en meer).

Hier te downloaden: Klik

Ik raad ook deze aan, in mijn Windows jaren verschillende brandprogramma's gebruikt maar ImgBurn was voor mij veruit het beste.

Geplaatst:

Ikzelf prefereer het programma ImgBurn, hiermee kan je gewoon je bestanden naar een CD/DVD branden (en meer).

Zeker weten een aanrader. Doet wat het moet doen zonder onnodige bullshit erbij :tu:

Geplaatst:

Ook ik raad ImgBurn aan. Prima programma en het helpt je de goede instellingen kiezen wanneer je bijvoorbeeld een bootable cd wilt maken. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...