3L1077 Geplaatst: 15 februari 2015 Rapport Geplaatst: 15 februari 2015 Hey, Ik heb een vraag over mijn pc waar Google me niet (duidelijk) verder mee kan helpen, dus roep ik jullie hulp op. Ik heb op mijn pc namelijk veel last van ruis wanneer ik een headset/koptelefoon of ander apparaat inplug. Wanneer ik het geluid op mijn monitor afspeel, is er geen probleem. Als ik het geluid afzet, blijft de ruis toch verdergaan in mijn headset/koptelefoon/ander apparaat. Ik heb verschillende dingen gehoord, zoals BIOS updaten, statische elektriciteit verwijderen, maar ik weet nog altijd niet zo goed wat ik moet doen... Kunnen jullie me helpen? Alvast bedankt, Eliott Reageren
Big Boss Geplaatst: 15 februari 2015 Rapport Geplaatst: 15 februari 2015 Dat is bijna altijd te wijten aan een slecht contact. Ik neem aan dat je hoofdtelefoon aangesloten is op het frontpaneel? Probeer het dan eens achteraan in te steken op de plaats van je normale luidsprekers (voor zover het geluid niet via HDMI naar je monitor gaat). Reageren
3L1077 Geplaatst: 15 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2015 (bewerkt) Dat is bijna altijd te wijten aan een slecht contact. Ik neem aan dat je hoofdtelefoon aangesloten is op het frontpaneel? Probeer het dan eens achteraan in te steken op de plaats van je normale luidsprekers (voor zover het geluid niet via HDMI naar je monitor gaat). Heb ik ook al geprobeerd, helpt niets. Zowel vooraan als achteraan hoor ik exact dezelfde ruis. EDIT: het probleem lijkt zich aangepast te hebben... Ik was er zeker van dat het aan mijn computer lag, omdat ik dacht dat ik het probleem daar zowel met mijn hoofdtelefoon als met mijn headset had. Met mijn headset heb ik dus ruis, maar nu ik mijn hoofdtelefoon aansluit, heb ik geen ruis meer. Het ligt dus aan de headset en niet aan de computer? Tritton Pro+ 5.1. Bewerkt: 15 februari 2015 door 3L1077 Reageren
Malinia Geplaatst: 15 februari 2015 Rapport Geplaatst: 15 februari 2015 Het kan ook aan je oor liggen hé, als je trommelvlies naar binnen is gegaan hoor je idd ruis. Reageren
SilverRST Geplaatst: 15 februari 2015 Rapport Geplaatst: 15 februari 2015 Als je headset wel ruis heeft en je hoofdtelefoon niet, dan ligt het dus niet aan je computer maar aan de headset. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.