Ankeheida Geplaatst: 17 februari 2015 Rapport Geplaatst: 17 februari 2015 Ik ben gebanded, enig idee wat ik kan doen? Is dit voor altijd? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 februari 2015 Rapport Geplaatst: 17 februari 2015 Ik geloof dat het tijdelijk is, je kan altijd nog een ticket naar R* sturen. Wat heb je überhaupt gedaan om gebanned te raken? Reageren
Dexist Geplaatst: 17 februari 2015 Rapport Geplaatst: 17 februari 2015 Als je denkt dat de ban die je hebt gekregen onrechtvaardig is, kan je overwegen om een 'ticket' te sturen naar Rockstar. Leg het probleem zo duidelijk mogelijk uit, hoe meer details des te beter, en geef ook aan wanneer je precies de ban hebt gekregen. Dus wat je op dat moment aan het doen was. Klik hier om een ticket te sturen. Reageren
nolms Geplaatst: 17 februari 2015 Rapport Geplaatst: 17 februari 2015 ik ken iemand die voor 2 maanden was gebanned voor het gebruik van een hack tool, weet niet wat jij hebt gedaan Reageren
Malinia Geplaatst: 17 februari 2015 Rapport Geplaatst: 17 februari 2015 .. misschien bad sport (die ene k*t optie als je te vaak missies leavt zonder ze te afmaken krijg je een ban van gta v online echt zo kut hé als je ps4 hebt en betaal je 5 pm om online te komen komt ene K*T van rockstar die je bad sport geeft) Reageren
Lars Geplaatst: 17 februari 2015 Rapport Geplaatst: 17 februari 2015 .. misschien bad sport (die ene k*t optie als je te vaak missies leavt zonder ze te afmaken krijg je een ban van gta v online echt zo kut hé als je ps4 hebt en betaal je 5 pm om online te komen komt ene K*T van rockstar die je bad sport geeft) niet zo boos joh wat heb je gedaan waardoor je verbannen bent? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.