Jump to content

Solo races


DavidVacca

Recommended Posts

Waarom zijn er steeds ook andere mensen aanwezig als ik een race wil spelen in solo sessie? Dacht dat ik dan alleen speelde? Soms zijn er wel 4 mensen die in de lijst staan. Daarnet was ik race aan doen en na de race gedaan was, kwam ik niet zomaar op straat terecht, .... ik zat opeens in gta open ! Dus met tal van andere spelers? Terwijl ik steeds solo sessie doe.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zijn er steeds ook andere mensen aanwezig als ik een race wil spelen in solo sessie? Dacht dat ik dan alleen speelde? Soms zijn er wel 4 mensen die in de lijst staan. Daarnet was ik race aan doen en na de race gedaan was, kwam ik niet zomaar op straat terecht, .... ik zat opeens in gta open ! Dus met tal van andere spelers? Terwijl ik steeds solo sessie doe.

Hoe start je de race op? Als je hem host zou je alleen in de lobby moeten komen en hem naar eigen keus instellen.. Als je 'join race' doet kom je in lobby's met anderen terecht..
Link to comment
Delen op andere websites

Ik stap gewoon in het cirkeltje en druk dan op join, mits dit de enige optie is, de andere is gewoon kijken. Maar ik heb altijd al zo geraced, het is soms af en toe dat die andere toevoegt. Meestel door gewoon te anuleren en weer opnieuw alles exact hetzelfde te doen heb je het opeens niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heeft niets te maken met " ben jij er zo 1" !!! Tegenwoordig heeft iedere tiener een iPhone, tablet, smartphone, alles, maar is hun dictee 2/10 en ja dat is eigenlijk best iets verontruststellend.

Link to comment
Delen op andere websites

10er? Haha. Prima. Toen jij nog veilig bij je mammie in haar buikje zat speelde ik al gta.

Toen ik geboren werd waren er nog helemaal geen mobiele telefoons.

Ik kom 1 dag buiten de death inc sectie en gelijk zo'n bijdehandttdtde snotaap aan me broek hangen. Smh.

Klik jij nou maar host aan ipv join. Dan kom je alleen in een race. En kun je mensen die dan toch joinen er gewoon uit kicken.

Wat daar leuk aan is snap ik dan weer niet. Een solo race zonder tegenstanders.

Bewerkt: door larfje94
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet inderdaad host pakken maar dan kunnen andere nog altijd joinen ook al heb je ze niet uitgenodigd, het kan ook zijn dat jij bij andere in de lobby geplaatst word maar dit kun je uitzetten.

ga in het pauze menu naar online > options en zet Enable Matchmaking after Next Job Vote Screen op off (op ps4 heet het remain host after next job vote screen en moet je dat op aan zetten dan, misschien heet dat op ps3 nu ook zo maar dat weet ik niet zeker), nu blijf je altijd de host van een race.

Als je in het zelfde menu matchmaking op closed zet zullen andere jou race niet kunnen joinen zonder dat je ze uitnodigd.

Je kunt ook races starten door in het pauze menu naar online te gaan, dan host job > rockstar created > races dat is makkelijker om naar dat cirkeltje te rijden.

Ook zou ik als ik jou was als je alleen wilt spelen in een invite only sessie spelen ipv een solo sessie, dan krijg je tenminste ook nog af en toe een armored truck of een kill target en zul je altijd terug alleen naar een invite only sessie gaan naar die race.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een reactie is dit nu ????????????????? Wellicht is dit ok voor de moderatoren ??? Iemand uitmaken !!!! Kijk BROEKVENTJE larfje 94 ! Je maakt me uit dat ik nog in mammie haar buik zat toen jij al GTA speelde ? Wel dan mag je mij NU meteen uitleggen hoe jij het voor elkaar hebt gebracht om GTA te spelen in het jaar 1972 !!!!!!!!!! Want dan ben ik geboren !!!!!! Wie zou nu broekventje te wie zeggen he maat. 1972 tegenover 1983 !!!! Mijn dochter is bijna zo oud als jij !Die is van 1990! :) echt man je hebt echt ene grote mond en ook erg KINDERACHTIGE reactie !

Bewerkt: door DavidVacca
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...