love the gang Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 Hallo, beste mensen telkens als ik een nieuw game start en ik save voor de 2de keer zeggen ze dat ik cheats gebruik en ik de geen enkele code weten gunder waarom??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 Is gewoon een bug, kijk eens naar je stats, daar kun je ook zien hoeveel je hebt gecheat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phenx Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 ja dat heb ik ook. dan staat er bij stats dat je 1x gecheat hebt, terwijl dat helemaal niet zo is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GTA-Lover Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2005 daar moet je niet op letten bijna iedereen heeft dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freestyle Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Hoeveel je ook cheat, je kan altijd de 100% halen. Ja, ookal heb je cheats gebruikt, je kan het nogsteeds opslaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_addict Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Ik heb ook gecheat en ik moet zeggen dat zonder cheats een stuk leuker is. :behappy: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.