Jump to content

Nieuwe DLC gelekt?


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Gisteravond voor ik me nest in ging zag ik via google op me telefoon dat een Belgische website nieuws over een gelekte DLC voor gta Online.

http://www.9lives.be...gtav-dlc-gelekt

Weet niet of het hier al bekend is maar ze praten hier over een apartment creator tool en over een uitbreiding met de titel Bahamas Mamas.

Ik heb ook deze link gevonden: http://www.ibtimes.c...evealed-1488031

Het klopt dat er al over een creator tool werd gepraat vorig jaar april maar deze 2 links zijn van 2 dagen oud.

Wat vinden jullie hiervan? En wat ik me afvraag, als het komt, komt het dan ook voor de old-gen? (PS3 en 360)

Gr GTAKevin023.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Artikelen die geen enkele nette bronvermelding geven behalve dat ze zijn gebaseerd op Domislive (zonder link). Zeer betrouwbaar dus ... NOT!

Het tweede artikel meldt zelfs vol trots dat ze al eerder details hadden bericht over een Valentijns DLC. Die is er dit jaar helemaal niet geweest.

Die sites doen zich voor als journalistiek medium, maar checken geen enkele feiten en melden op geen enkele manier netjes een echte bron. Ze blijven dus hierdoor gewoon eindeloos verzinsels van mensen herhalen als clickbait voor reclameinkomsten.

Daarnaast kan elke malloot willekeurige code verzinnen en het dan als feit presenteren:

If (#DATE >= 23042015) {
0x12E51 = true;
0x734B5 = 'GTAKEVIN023 SUPER DUPER DLC';
}

Kortom die artikelen zijn totale bullsh*t om mensen met onzin naar hun sites te lokken. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Die dingen zullen ongetwijfeld toegevoegd zijn aan de gamecodes maar het is niet gezegd dat ze in een dlc vorm uitkomen.. en het is ook niet gezegd of en wanneer ze uitkomen.. kan bij wijze van nog 2 jaar duren.. Gasten als Domis maken schreeuwerige filmpjes ppur voor de views.. hij maakt al anderhalf jaar lang elke dag een filmpje over de heists.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

YouTuber zijn is een voltijdse baan, en als onethische filmpjes maken daar bij hoort, het zij zo. Het doel heiligt de middelen, zullen we maar zeggen. Ik zag die link van 9Lives trouwens gisteren in de nieuwsbrief in mijn mailbox verschijnen en toen lag de site eruit. Nu wil ik weer kijken en ligt hij er weer uit. Telenet. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...