Jump to content

kom niet verder HELP


leroyt24

Recommended Posts

Ik zie dat je nog 3 Strangers and Freaks missies mist(die tellen voor de 100%). Op de wiki kan je meer informatie vinden over deze missies(klik hier)

Op deze pagina vindt je de missies die gelden voor het behalen van de 100%

Op de Strangers and Freaks pagina kan je ook een kaart vinden waar deze strangers and freaks missies zich bevinden. Je kan dus eerst kijken in de lijst van missies(die gelden voor de 100%) om te zien welke je nog niet hebt gedaan(of denkt te hebben gedaan). Ga dan naar de aangegeven plek en zie of je de missie nog mist :)

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

het rare is dat bij franklin nog een 1 boven zijn hoofd staat en er verschijnen geen missie,s meer of vraagtekens ,en de missie Uncalculated Risk zie ik ook niet tussen de missie,s van strangers and freaks staan ,,,moet ik de verhaalmissie,s goud halen?

Link to comment
Delen op andere websites

Uncalculated risk is pas beschikbaar nadat je 13 parachutesprongen hebt gedaan, de locaties kun hier vinden. Als je deze 13 sprongen hebt gedaan met Franklin dan zal Uncalculated Risk beschikbaar moeten zijn.

Daarnaast moet je ook alle 50 spaceship parts verzamelen(de locaties van elke zie je op die pagina), dit kan je doen vanaf de Strangers and Freaks missie Far Out. Als je dan alle 50 parts hebt verzameld zal er nog een Strangers and Freaks missie beschikbaar komen (voor Franklin) en wel The Final Frontier.

Het is dus mogelijk dat dit de drie missies zijn die jij nog moet doen.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

dankje voor de info ,ik heb alles compleet van jumps maar zal nog eens met franklin jumpen ,spaceship parts heb ik ook allemaal al zal voor de zekerheid nog eens met franklin jumpen en dan zal t wel goed komen denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook een probleem met Uncalculated Risk. Na wat neuzen op internet was dit de oplossing die mij hielp:

- autosave uitzetten.

- quicksaven via je telefoon.

- even 10 minuten GTA gaan doen.

- terug gaan naar Franklin.

- en toen stond de missie er.

Zelfs probleem had ik later ook met The Last One. Ook toen hielp dit trucje

Link to comment
Delen op andere websites

Uncalculated risk is pas beschikbaar nadat je 13 parachutesprongen hebt gedaan, de locaties kun hier vinden. Als je deze 13 sprongen hebt gedaan met Franklin dan zal Uncalculated Risk beschikbaar moeten zijn.

Daarnaast moet je ook alle 50 spaceship parts verzamelen(de locaties van elke zie je op die pagina), dit kan je doen vanaf de Strangers and Freaks missie Far Out. Als je dan alle 50 parts hebt verzameld zal er nog een Strangers and Freaks missie beschikbaar komen (voor Franklin) en wel The Final Frontier.

Het is dus mogelijk dat dit de drie missies zijn die jij nog moet doen.

13 sprongen gedaan met franklin terwijl ik ze allemaal al had gehaald en er stond al een Vbij dat ik ze had gedaan en nog steeds geen nieuwe missie,,,,?
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk nog eens in de lijst van je missies(en dan bij Strangers and freaks) Welke heb je allemaal gedaan? Kan je ook direct zien welke je nog moet(wel of niet voor de 100%) en kunnen we even verder kijken wat je probleem is.

Je mag screenshots maken van de lijst of elke missie hier even op sommen, of al de missies opsommen die je nog niet hebt :). Kijk maar even.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je social club hebt kan je zo zien welke je nog moet doen.

Scheelt een hoop gis werk.

Heb je ook alle missies van Tonya met de towtruck al gedaan?? op een gegeven moment moet je haar bellen voordat ze weer in beeld verschijnt voor een missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk nog eens in de lijst van je missies(en dan bij Strangers and freaks) Welke heb je allemaal gedaan? Kan je ook direct zien welke je nog moet(wel of niet voor de 100%) en kunnen we even verder kijken wat je probleem is.

Je mag screenshots maken van de lijst of elke missie hier even op sommen, of al de missies opsommen die je nog niet hebt :). Kijk maar even.

ik ben nu op 99% de enige missie wat nog moet verschijnen is {the last one} als iemand mij kan vertellen of ik misschien wat missie,s op goud moet halen dan ben ik denk ik geholpen
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben nu op 99% de enige missie wat nog moet verschijnen is {the last one} als iemand mij kan vertellen of ik misschien wat missie,s op goud moet halen dan ben ik denk ik geholpen,,of welke info dan ook alle info is welkom

Link to comment
Delen op andere websites

This Strangers and Freaks side quest will unlock once the player has completed the game to 100%, although it may not pop up immediately. Keep playing and eventually the question mark will show up in the Mt. Chiliad forest.

Aldus ign.com, je moet dus het spel 100% hebben voordat "The Last One" beschikbaar is.Je mist dus nog wat anders. Ga eens naar je social club pagina, zoals Dragon__rage ook opperde(mits je die hebt natuurlijk) en dan naar career> checklist, welke dingen zijn bij jou nog zwart?

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

De missies die je nodig hebt voor de 100% hebben een balkje bij het plaatje van de missie:

8RIN9uJ.png

Degene die niet nodig zijn voor de 100% hebben geen balkje:

g8kX7su.png

Dit kan je gewoon vinden in de checklist op Social Club. :)

Welke missie heeft bij jouw een balkje én is zwart?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...