Jump to content

IFruit probleem, help!


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Hallo forumleden,

Ik heb dus IFruit op de Ipad staan maar ik zit met een probleem. Vele weten ook dat je via IFruit ook enkele delen kan veranderen aan je personal vehicle o.a. de nummerplaat. Ik heb dus een nummerplaat voor mijn auto ingesteld maar ik vind hem niet meer zo mooi. Ik wilde hem dus veranderen maar bij alles wat ik probeerde gebeurde er niks. Weet iemand misschien hoe ik hem kan veranderen of eventueel een nieuwe kan maken? :{

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kun je het maar 1x instellen

Ja, ik heb het ook gehoord van een vriend. Hij had toen ook een zelfgemaakte nummerplaat en die kon hij niet meer aanpassen. Daarom heb ik het mijn eerste keer ook gedaan op een goedkope voertuig, ik wou niet een lelijke kentekenplaat hebben op een dure auto. :7

Link to comment
Delen op andere websites

het is heel simpel, je logt in met je social club account dan ga je naar los santos customs op die app.

je drukt op plates en verrander je plate, dat slaat ie op in je social club en als je dan in los santos customs komt in het spel op je ps3 dan heb je de optie om die custom plate op je auto te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Nopes :( sorry begrijp er niks van ! Ik ga naar men Social Club, ga naar dei "app" (vreselijk hatend woord) , en dan ? Dan moet ik dus iets downloaden? Mobile app ? Ik kan helemaal niets downloaden op mijn gsm (mobiel) want ik heb een gewone simpele bel gsm, zelfs geen fotocamera erop. Ik ben helemaal niet voor die moderne jeugd technologie. Helaas is de wereld 1 van dit soort. Of bedoelen ze je mobiel in GTA spel? Ik ben op mijn hogere leeftijd echt een leek in technologie !

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...