Jump to content

Vraag over speakers

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik was opzoek naar speakers voor op mijn kamer die goede kwaliteit leveren. Ik kwam er en paar tegen die ik wel zou willen hebben:

klik

klik

klik

klik

Ik ben opzoek naar 4 speakers, 2 setjes van 2 dus. Welke raden jullie me aan te gaan halen?

Met vriendelijke groet,

Brian

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou de derde of de vierde doen. De tweede zou ik sowieso niet kiezen. Persoonlijk kies ik de eerste niet, omdat het niet mooi is. Maar de kwaliteit lijkt goed te zijn.

Bewerkt: door aron24

Die 1e staat niet eens een merk bij.

2e koop je alleen als je een golf 3 hebt met 2 verschillende soorten velgen en een in elkaar geductapede voorbumper.

3e staat geen modelnummer bij.

4e is de enige degelijke advertentie, en een goed merk.

Onthoud wel dat je ook een versterker nodig hebt.

Bewerkt: door Djmaddox

Ik zou de derde of de vierde doen. De tweede zou ik sowieso niet kiezen. Persoonlijk kies ik de eerste niet, omdat het niet mooi is. Maar de kwaliteit lijkt goed te zijn.

Ik heb graag reacties van mensen die verstand hebben van speakers, en mij kunnen vertellen waarom ik die speakers wel/niet moet kiezen. Niet omdat ze er mooi of niet mooi uitzien.

Die 1e staat niet eens een merk bij.

2e koop je alleen als je een golf 3 hebt met 2 verschillende soorten velgen en een in elkaar geductapede voorbumper.

3e staat geen modelnummer bij.

4e is de enige degelijke advertentie, en een goed merk.

Ik zal de aanbieder van de 4e speaker wel een mailtje sturen. :tu: Bedankt.

Dat snap ik, die heb ik al staan. :tu:

Bewerkt: door GuitarGuy666
Geplaatst:

Ikzelf zou studio monitoren en een goede subwoofer kopen. Dat omdat daar eerlijk geluid in zit en geen rare effecten zoals versterkte bass over heen komt.

Als je het financieel kan doen, zou ik voor de onderste twee gaan, de Technics maar ook de Pioneers dus.

Technics zijn ze op internet aardig over te spreken, maar Pioneer is meestal wel leuk, maar de kwaliteit is minder geworden.

Mocht je ze beiden ophalen, kan je kiezen welke beter in je smaak vallen en de andere set weer verkopen.

Technics en Pioneer zijn nooit in ieder geval Hifi geweest, dus daar moet je wel even rekening mee houden ;)

Die eerst zou ik al niet doen, die gast heeft meer speakers staan, maar geeft verder geen informatie, van zo'n iemand zou je juist specificaties verwachten.

Tweede, nja, Maddox zijn reactie is aardig correct, het lijken behoorlijk op goedkope Made in China speakers.

Bewerkt: door GolfG60

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...