Michael Geplaatst: 21 februari 2015 Rapport Geplaatst: 21 februari 2015 (bewerkt) Negentien november 2013 werd de eerste DLC uitgebracht met een thema die nieuwe kleding ging brengen en voertuigen, de Beach Bum Update. Daarna zijn er tien gratis updates uitgebracht voor Grand Theft Auto Online door Rockstar Games. Wat is jouw favoriete DLC die Rockstar Games heeft uitgebracht voor Grand Theft Auto Online? Bewerkt: 22 februari 2015 door Asphyxiated Reageren
Tommie59 Geplaatst: 21 februari 2015 Rapport Geplaatst: 21 februari 2015 Toch wel de Flight school dlc. Met de mooiste heli in GTA; de Buckingham Swift. En een lekker groot vliegtuig; de Miljet. Reageren
AXIO Geplaatst: 21 februari 2015 Rapport Geplaatst: 21 februari 2015 'I'm not a hipster'. Echt wel mijn stijl van kleding en auto's. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 21 februari 2015 Rapport Geplaatst: 21 februari 2015 Tja, alle DLC hadden wel iets tofs. Beach Bum had de Bifta, een hele toffe Buggy die op VW basis staat. Hipster had een paar hele gave wagens, vooral de Panto was erg verrassend. Valentijns DLC was heel erg gaaf, qua wagen als wapen als kleding. Independence DLC was ook gaaf, ik was behoorlijk enthousiast toen ik hoorde dat er een Monster Truck in zat. Niet echt een DLC, maar de Cheval Marshal Monster Truck is ook een van mijn favoriete later toegevoegde wagens. Toch mijn favoriet, moet zijn de Hipster update, maar vooral omdat deze heel compleet was, veel toffe wagen en veel kleding, wel wat mindere wapens. En niet een enkel hoogtepunt zoals bv. de Beach Bum met de Bifta of de Independence DLC met de Monster Truck, want beide DLC hadden ook niet echt je van het qua wapens of kleding. Reageren
nolms Geplaatst: 21 februari 2015 Rapport Geplaatst: 21 februari 2015 ik vond de highlife update welk cool met de optie voor een tweede garage en de zentorno, massacro en 8 nieuwe contact missies. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 De hipster update. Veel leuke kleding en maskers en gave auto's. Deze had ook niet erg bijzonder maar toch verrassende wapens. Ook de high life update vond ik gaaf! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 De Business Update. Omdat er wel gave wapens erin zaten, en de bijbehorende voertuigen vond ik vet. En de kleding vond ik er wel gaaf uitzien. Dus vandaar dat het m'n favoriete update is. Reageren
Dexist Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 Negentien november 2014 werd Moet 2013 zijn Voor mij is ook de "I'm Not a Hipster Update" DLC de beste Vooral de Dubsta 6x6 vond ik gaaf. Reageren
Strymon Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 Highlife.. 2e appartement, nice cars, non-contact werd toegevoegd.. bullpuprifle.. Reageren
CaptainCook Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 festive surprise. vooral om de dinka jester Race uitvoering, de sneeuwballen, homing launcher en eindelijk een roestvrij rat loader Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 (bewerkt) Ook de Highlife update Bewerkt: 22 februari 2015 door JustDoIt. Reageren
harry1985 Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 Alle updates had wel wat. Ik wil wel weer eens zon grote update zien met nieuwe wagens ! Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Highlife en Business update. Ik kan geen keuze maken Reageren
PrioX Geplaatst: 18 juli 2017 Rapport Geplaatst: 18 juli 2017 Ik vond de Free Mode Events update toch wel het meeste toevoegen. In ieder geval voegde het iets toe wat we nodig hadden, en dat was iets te doen hebben in de freemode. Ik vond de wereld daarvoor nogal saai. Dus ondanks dat de Free Mode events nu niet vaak meer gespeeld worden blijft het m'n favoriet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.