Jump to content

online pass?


joeysteegh

Recommended Posts

Hoi gasten,

Eventjes een vraagje.

Ik heb GTA5 op mijn PS3 uitgespeeld. Nu heb ik een PS4 en wil ik GTA5 tweede hands kopen aangezien ik hem te duur vind.

Kan ik deze game gewoon online spelen als ik hem van iemand overkoop die ook online heeft gespeeld? Bij sommige games kun je namelijk maar op een device online spelen.

Wie kan mij helpen!

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk.. het is opgeslagen op je ps4/psn

Maar, het best kon je gewoon voor €430,- een GTA V bundel kopenw

>>> Door Big Boss: Berichten samengevoegd. Gebruik de Bewerken knop als je nog iets aan je vorige bericht wil toevoegen. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Maar, het best kon je gewoon voor €430,- een GTA V bundel kopen

Nee, want dan koopt hij een nieuwe en dat is te duur zei hij. Hij wilt een tweedehands overnemen.

Leer lezen.

Als ik goed lees, HEEFT hij een ps4? Dus hij kon ook direct een bundel kopen dan dat je voor 50/40 euro een 2e hands kon kopen + je hebt nog altijd garantie op die game..

Link to comment
Delen op andere websites

Er word helemaal niet gezegt dat het spel tweedehands 40/50 euro kost.

Mocht dit wel gevraagd worden voor een 2dehands spel, dan zou ik hem al niet kopen, aangezien je hem tussen de 50/60 makkelijk nieuw kan kopen, en misschien als je een beetje geluk hebt en/of goed zoekt nieuw tussen de 40/50 euro...

(net ff binnen een minuut gekeken, voor 47/48 euro nieuw...)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik goed lees, HEEFT hij een ps4? Dus hij kon ook direct een bundel kopen dan dat je voor 50/40 euro een 2e hands kon kopen + je hebt nog altijd garantie op die game..

Misschien wou ie wel een ander bundel met bv. Far Cry 4 of Fifa?

En wat heb je aan garantie, veel kapotte discs worden toch echt door de eigenaar veroorzaakt, dus dan heb je helemaal niks aan garantie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...