Mania-92 Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik heb bij de psp lijst een paar titels toegevoegd en de indeling veranderd. Heb je fouten ontdekt? pm het mij aub.
arnie Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) De link van de psp lijst en pc lijst is fout, er staat: PSP. PC. Er staat 2 keer http://, dit zijn de verbeterde links: PSP. PC. Bewerkt: 17 augustus 2005 door arnie
Mazzeltje Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 De link van de psp lijst en pc lijst is fout, er staat: Ok. Bedankt voor het melden arnie. Het was me anders zelf niet op gevallen. Ik heb het trouwens natuurlijk aangepast.
Blu3ice Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 In september komt voor de pc THE REGIMENT uit Bron: PC GamePlay
.Maze. Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Ja heb ik gezien, wordt binnekort wel aangepast.
andyman Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Ja, ik ben een lange tijd weggeweest waardoor ik de xbox versie niet kon updaten, dat zal ik dus zo snel mogelijk doen!
Jowx Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 (bewerkt) Mazzeltje: Mag ik de Realease lijst van de Nintendo DS doen? Ik heb hele goeie bronnen en ik kan de lijst elke week updaten Ik hoor het wel van je jowx Bewerkt: 5 september 2005 door jowx
Mazzeltje Geplaatst: 6 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Mazzeltje:Mag ik de Realease lijst van de Nintendo DS doen? Ik heb hele goeie bronnen en ik kan de lijst elke week updaten Ik hoor het wel van je jowx Jawel, hoor. Ik heb hier even over nagedacht en ik vind het wel een goed idee. Van mij mag je het doen. Als je het maar update.
Mania-92 Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Kan iemand mij helpen met het update van de psp lijst? Ik heb nu namelijk niet egt veel tijd en de bronnen zijn ook niet echt geweldig te noemen.
Jowx Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 (bewerkt) Ik help je wel ik heb hele goeie bronnen :'D jowx @ Mazzeltje: Bedankt! Bewerkt: 7 september 2005 door jowx
NickDrake Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Ik help je wel ik heb hele goeie bronnen :'D jowx @ jowx jij doet al de nintende ds ,mag ik de psp niet doen?
Jowx Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 (bewerkt) Ik help je wel ik heb hele goeie bronnen :'D jowx @ jowx jij doet al de nintende ds ,mag ik de psp niet doen? Vraag het aan M-92, als het van hem mag is het voor mij geen probleem ps: @ pokearno: pm me als je m'n bronnen wilt hebben jowx Edit: ondertussen is het op msn allemaal overlegt, Pokearno doet nu de PSP lijst Btw: Ik doe nog wel gewoon de Nintendo DS lijst Bewerkt: 7 september 2005 door jowx
NickDrake Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 psp lijst updated dus neem nu allemaal een kijkje
Mazzeltje Geplaatst: 13 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2005 psp lijst updated dus neem nu allemaal een kijkje Het is niet nodig om telkens hier te posten en dan zeggen dat je lijst is geupdate. Dat doet niemand nu en het hoeft ook niet. De andere leden zien het van zelf wel dat jouw lijst is geupdate.
NickDrake Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Het is niet nodig om telkens hier te posten en dan zeggen dat je lijst is geupdate.Dat doet niemand nu en het hoeft ook niet. De andere leden zien het van zelf wel dat jouw lijst is geupdate. srry mazzeltje maar ik bedoelde eigelijk dat ik nu meewerkte en (eindelijk) had gepost en geeft het iets dat ik 1 extra post voor de updates gebruik(het blijft bij 1 post) ? en kan er iemand (bv. mazzeltje) de bescrhijving veranderen in update per week
Recommended Posts