Jump to content

Releaselijst + Reviewlijst: vragen en opmerkingen.

Recommended Posts

Geplaatst:
en geeft het iets dat ik 1 extra post voor de updates gebruik(het blijft bij 1 post) ?

Het maakt niet uit hoeveel post je gebruikt. Als je het maar niet te bont maakt.

En ik geloof dat je dat ook niet gaat doen. ;)

Ik heb de naam ook veranderd. Als ik het niet goed heb gedaan moet je het even melden.

Nogmaals, allemaal erg bedankt voor jullie medewerking. Ik waardeer het allemaal heel erg. :Y :'D

• Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mazzeltje

10

• Jowx

6

• .Maze.

4

• SamShine

4

Geplaatst: (bewerkt)

Weet iemand wanneer The Movies op de PC uitkomt??

EDIT: Laat maar ik weet het al

Bewerkt: door ICE COLD KILLA
  • 1 maand later...
Geplaatst:

over THE MOVIES gesproken,

dat lijkt mij ook een heel leuke game.

ik denk dat ik die ook ga kopen eind nov.

call of duty kijk ik ook heel erg naar uit.

COMMANDO

• 1 maand later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

leuk, reviews :)

waar kan ik ze lezen?

want het boeit me niet echt veel een leuke lijst met spelletjes waargeen link ofzo bij staat naar een of andere review. :(

als dit een stomme vraag is : sorry

oeneboy

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik mis nog een releaselijst voor de Xbox360!

En ik zou hem wel willen doen!

PM me maar als ik het moet doen!

• 2 weken later...

Hoe zit dat eigenlijk met die Release listen, liggen ze allemaal dood? Het is misschien wel een half jaar geleden toen er weer een lijst was gepost. Ik heb er natuurlijk respect voor dat leden deze klus opnemen, het is namelijk nogal veel werk om ze op te zoeken (of niet?) Ik weet dat het veel werk is om al die lijstjes te maken, maar gaan we dit doorzetten. Dat is namelijk veel leuker voor de posters en leden hier. Lijstjes maken zonder dat er wat vertelt wordt, heeft volgens mij niet echt nut.

Daarom heb ik een voorstel: Ik zou er best voor zorgen dat elke maand de nieuwste lijsten staan. Maar waar haal je die informatie weg? Moet je daar naar zoeken? Of kun je deze van een informatie site halen waar je een lijst kan kopieren?

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

ik vint ook dat er aan gewerkt moet worden^^

ik weet best wel een goeie site waar je alle releases kan halen (xbox,sony,nintendo)

Zou ik ook mogen meewerken aan deze lijsten?

Geplaatst:

Ik update m'n lijstje (NDS) regelmatig, dus alle NDS bezitters hebben de laatste releases. :puh:

Die andere lijstjes zijn idd nogal.. dood.. :slotje::puh:

Misschien dat er een vervanger voor die lijstjes moet komen?

Geplaatst:

Ik weet dat die lijsten een beetje dood zijn.

En dat vindt ik ook jammer.

En ik heb zelf helaas er géén tijd voor om die Topics bij te houden.

Daarom zou ik het heel fijn vinden als leden het hier willen melden en dan kan ik er over nadenken of die persoon het mag doen.

Die persoon moet het dan natuurlijk goed bijhouden en regelmatig online zijn. ( Om de Topic(s) te updaten)

En hij moet natuurlijk ook eerlijk en te vertrouwen zijn.

:)

Geplaatst:

Ik zou best een poging nemen om die lijsten te onderhouden, maar kost het veel tijd? Moet je allemaal sites bij langs? Of als je een goed adresje hebt dat je dat vind? Ben er wel nieuwschierig naar, kan iemand mij dit eens uitleggen? Wie wil mij dus informaren :puh:8)

Geplaatst:

Ik wil je wel informeren. :fy:

Ten eerste wil ik zeggen dat ik jou een heel goed lid vind voor dit klusje.

Je bent te vertrouwen en je bent erg vaak online. :)

Op zich kost het niet echt heel veel tijd.

Je moet ongeveer 1 keer per maand een nieuwe lijst posten met releases.

De reviewlijst vind ik het minst belangrijkste en volgens gaat daar ook meer tijd in zitten.

En als je gewoon een site hebt gevonden op internet kun je natuurlijk die informatie hier op het Forum zetten. ;)

Voor meer vragen kun je het altijd hier posten of mij een PB sturen. :D

• 2 weken later...

Ik vind de pinnend sectie van de Algemeen Games Forum een beetje te druk met al die release lijsten!

Misschien is het een idee om alles in een topic te doen, en dan heeft iedereen die een lijstje heeft een post.

Het is maar een idee. :engel:

Bewerkt: door Big-Loser
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

*Dubbelpost*

Hierbij wil ik mijn idee nog even in het daglicht brengen! Want ik vind het nogsteeds te druk!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...