Jowx Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) *Dubbelpost*Hierbij wil ik mijn idee nog even in het daglicht brengen! Want ik vind het nogsteeds te druk! Dit is veel overzichterlijker, je kan zo op een topic klikken waar de releases staan voor de console waarvoor jij ze zoekt. Wel is het te druk, daarom heb ik een ander voorstel, de wat oudere consoles unpinnen en alleen de release lijsten gepinned houden. Welke PSP spellen heb jij? Releaselijst + Review lijst ( Gameboy Advance versie ) Releaselijst + Review lijst ( X-Box versie ) [Tutorial] BF2 Codering Editing Releaselijst + Reviewlijst ( Gamecube ) Die topics mogen wat mij betreft ge-unpinned worden, binnenkort komen de PS3 en Wii release lijsten voor in de plaats. Ik wil bij deze ook alvast aan Mazzeltje vragen of ik de Wii release lijst binnenkort mag gaan beginnen en beheren. Bewerkt: 6 juni 2006 door Jowx
SamShine Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 *Dubbelpost* Hierbij wil ik mijn idee nog even in het daglicht brengen! Want ik vind het nogsteeds te druk! Dit is veel overzichterlijker, je kan zo op een topic klikken waar de releases staan voor de console waarvoor jij ze zoekt. Wel is het te druk, daarom heb ik een ander voorstel, de wat oudere consoles unpinnen en alleen de release lijsten gepinned houden. Welke PSP spellen heb jij? Releaselijst + Review lijst ( Gameboy Advance versie ) Releaselijst + Review lijst ( X-Box versie ) [Tutorial] BF2 Codering Editing Releaselijst + Reviewlijst ( Gamecube ) Die topics mogen wat mij betreft ge-unpinned worden, binnenkort komen de PS3 en Wii release lijsten voor in de plaats. Ik wil bij deze ook alvast aan Mazzeltje vragen of ik de Wii release lijst binnenkort mag gaan beginnen en beheren. Ik heb daar even over nagedacht en misschien per console uitgeven een topic? Dus Nintendo Releaselijst, Playstation releaselijst, Xbox Releaselijst en PC Releaselijst... Het is maar een idee...
Nielok Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 dat idee van jowx lijkt me goed . Zo kan het niet al te druk worden^^
Ikkes Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 De volgende releaselijsten zijn up-ge-date: Personal Computer Xbox Xbox 360 Gameboy Advance Playstation Portable Playstation 2 Ikkes. Ps. Er zijn nu ook bij de PC-lijst home-made reviews te vinden!
ASPHALT Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Ik zie Spy Hunter: Nowhere to Run niet in de Releaselijst van de PS2 staan? :$ Weet iemand wanneer deze uit komt? Of is deze al uit?
Jowx Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Ik zie Spy Hunter: Nowhere to Run niet in de Releaselijst van de PS2 staan? :$ Weet iemand wanneer deze uit komt? Of is deze al uit? Spy Hunter: Nowhere to Run komt op 4 september uit op de PS2, nog eventjes wachten dus.
Samurai Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Zou het niet handig zijn om een topic te maken, met verschillende posts in, en in elke post een release lijst ?
Recommended Posts