super_senne Geplaatst: 25 februari 2015 Rapport Geplaatst: 25 februari 2015 Hallo, nu de heists eraan komen Wil ik nu next gen, weet al dat ik een xbox wil maar heb niet zoveel moneys dus probeer voor maart een mooie xbox te fixen. Nu heb ik een internationale site gevonden die niet in nederland is maar wel in duitsland.en ik kan mijn 360 (slim) ruilen voor een xbox one bundle maar dan moet ik nog 200 bijbetalen. Nu is het zo dat mijn duits ronduit SLECHT is, maar is het een goede deal? Link: http://www.gamestop.de/xbox-one-angebot?section=tradein Please help! Zou heel fijn zijn! Mvg senn Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 februari 2015 Rapport Geplaatst: 25 februari 2015 (bewerkt) Het is trade in, wat dus betekent dat als je een console met wat spellen daar inlevert je korting krijgt. Zoals ik al zei, met spellen. En als hij niet in het Nederlands er is hoef je ook niet te verwachten dat hij in Nederland levert. Bewerkt: 25 februari 2015 door Ezra24rct3 Reageren
super_senne Geplaatst: 25 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2015 Het is trade in, wat dus betekent dat als je een console met wat spellen daar inlevert je korting krijgt. ja zo ver was ik al, maar klopt het een beetje wat ik zeg? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 februari 2015 Rapport Geplaatst: 25 februari 2015 Gewoon bij een Nederlandse winkel de volle prijs betalen of een goede actie zoeken. Dan weet je tenminste dat je goede services krijgt zonder dat je er geen bal van snapt. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 25 februari 2015 Rapport Geplaatst: 25 februari 2015 Het is trade in, wat dus betekent dat als je een console met wat spellen daar inlevert je korting krijgt. Zoals ik al zei, met spellen. En als hij niet in het Nederlands er is hoef je ook niet te verwachten dat hij in Nederland levert. Kan via DHL worden geleverd, dus het word gewoon in Nederland geleverd als het goed is. Gebruik je Google Chrome? Dan kan je de website laten vertalen naar Nederlands. Reageren
Isic Geplaatst: 25 februari 2015 Rapport Geplaatst: 25 februari 2015 Senne, Het gaat je niet lukken denk ik er staat: Aktion gilt in; Duitsland, Oostenrijk en Zwisterland. Dus denk dat je toch maar in Nederland alles moet betalen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 25 februari 2015 Rapport Geplaatst: 25 februari 2015 (bewerkt) Misschien woont ie wel vlakbij de Duitse Grens, bij Nijmegen ligt er een enkele minuten over de grens namelijk. En Tommie, hij moet inruilen, dus zijn Xbox 360 moet daar ook nog komen. Daarnaast, je moet je Xbox 360 Slim 250gb en 4 spellen ervoor inleveren, voordat je in aanmerking komt. Zelfs dan mogen ze je nog weigeren, of zeggen dat je minder korting krijgt. Die 20 euro die je betaald voor een Xbox One, is wss alleen als je 4 recente games erbij hebt die nu bij wijze van nog steeds 50 of 60 euro kosten. Ik zou het gewoon tweedehands verkopen en iets in Nederland kopen trouwens, veel handiger met garantie. Bewerkt: 25 februari 2015 door GolfG60 Reageren
super_senne Geplaatst: 26 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2015 (bewerkt) Ik woon inderdaad in het oosten. Bewerkt: 26 februari 2015 door super_senne Reageren
Nyltje Geplaatst: 28 februari 2015 Rapport Geplaatst: 28 februari 2015 (bewerkt) Je kan ook op marktplaats g Ik zou het gewoon tweedehands verkopen en iets in Nederland kopen trouwens, veel handiger met garantie. Je verkoopt hem denk ik voor ongeveer 120 euro als de prijzen op marktplaats zie. Dan kan je altijd nog een Xbox One tweedehands kopen. Dan betaal je er ongeveer 250 a 300 euro. Nieuw is ie ongeveer 350. Ik weet niet welke games je hebt, maar laten we zeggen dat je er 10 euro per stuk voor krijgt, is 40 euro. Uiteindelijk betaal je dus voor een ongeveer Xbox One 2h -> 140/190 en Xbox One Nieuw -> 240. Ik zou hem in Nederland bestellen, omdat ik zekerheid belangrijk vind bij zo'n product. Bewerkt: 28 februari 2015 door Nyltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.