gtaverslaafde Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2003 ey ken je niet gta in het nederlands wel jammer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rwesterh Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2003 Nee, helaas is GTA Vice City niet beschikbaar in het Nederlands... Misschien moet je op de een of andere spastische manier het script bewerken... GTA 2 kan daarintegen wél in het Nederlands... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2003 Via mods kan je alle GTA's in Nederlands omtoveren. He twordt tijd dat ik die zooi is op me website zet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rwesterh Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2003 Komt er dan ook een MOD op e site waarmee je zelf de teksten (Subtitles) kan wijzigen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jos2 Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2003 Op www.gta-search.tk (sorrie voor de reclame, maar ik probeer te helpen) staat een bestandje dat je kunt downloaden waardoor vice city (grotendeels) in het Nederlands is. Veel plezier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rwesterh Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2003 Je kan 'm ook gewoon in het engels laten... is wel mooier... :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jos2 Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2003 Ja, dan zitten er zeker geen fouten in. :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rwesterh Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2003 En je kan zo makkelijker engels leren1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.