Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

wat vinden jullie de beste scene die jullie gezien hebben zet ook bij van welke film die komt en het lieftst ook nog de naam van de scene.

de mijne is tcoh wel: say hello to my little friend uit scarface lekker veel geschoten en daarna een mooi drama omdat hij zelf dood geschoten word

Geplaatst:

Ik heb meerdere:

- Scary movie 3: Michael Jackson die danst.

- Finding Nemo: Dory doet praat in walvissentaal.

- The Lord of the Rings 3: Dat ze allemaal gaan vechten op het laatst.

En nog veel meer, maar ik kom er momenteel niet op :rolleyes:

Geplaatst:

Mijn favo is er eentje uit the Godfather;

Een persoon wil graag aangesteld worden voor een bekende speelfilm maar de regisseur wil hem ABSOLUUT niet hebben!

De acteur komt bij Don Corleone....

Acteuren is z'n lust en z'n leven.

Corleone antwoord zachtjes, dat de man binnen 1 uur overstag gaat...

Een van Corleone's trawanten zei daarna; simpel..Hebben we al eens eerder gehad, ik gaf m' een uur...met een pistool tegen z'n hoofd.

Corleone's mannen komen op bezoek en tijdens het diner bij de man...

Hij laat vol trots z'n Arabische volbloed-hengst zien. (Daarvoor)

Als Corleone's mannen het voorstel nogeens maken zegt de regisseur woest; daar komt niks van in! ''Sorry, we tried it the nice way'' zeggen Corleone's mannen...

De volgende ochtend wordt de man wakker in ze bed met het afgehakt hoofd van z'n toppaard, de Arabische volbloed tussen, z'n benen met half gestold, plakkerig bloed.

AAAAAAAAAARGGGHHH!!!

P.S:En missie uit Hitman 1 heet ook Say hello to my little friend, en die drugsbaron op de plaatje met die M60 (met kogels in kettingen eraan) in zijn handen lijkt ook nog eens op Scarface!

Is hier van de film nagemaakt?

Geplaatst:

De eind scene van de beste horror film allertijden (mening) The Shining.

Het eind gevecht van LotR Two towers tegen de 10 duizende orks

En het gevecht in Return of the king met die olifanten, zeer cool, dat ze dan ook uiteindelijk met die kwaadaardige doden komen.

Geplaatst:
Mijn favo is er eentje uit the Godfather;

Een persoon wil graag aangesteld worden voor een bekende speelfilm maar de regisseur wil hem ABSOLUUT niet hebben!

De acteur komt bij Don Corleone....

Acteuren is z'n lust en z'n leven.

Corleone antwoord zachtjes, dat de man binnen 1 uur overstag gaat...

Een van Corleone's trawanten zei daarna; simpel..Hebben we al eens eerder gehad, ik gaf m' een uur...met een pistool tegen z'n hoofd.

Corleone's mannen komen op bezoek en tijdens het diner bij de man...

Hij laat vol trots z'n Arabische volbloed-hengst zien. (Daarvoor)

Als Corleone's mannen het voorstel nogeens maken zegt de regisseur woest; daar komt niks van in! ''Sorry, we tried it the nice way'' zeggen Corleone's mannen...

De volgende ochtend wordt de man wakker in ze bed met het afgehakt hoofd van z'n toppaard, de Arabische volbloed tussen, z'n benen met half gestold, plakkerig bloed.

AAAAAAAAAARGGGHHH!!!

P.S:En missie uit Hitman 1 heet ook Say hello to my little friend, en die drugsbaron op de plaatje met die M60 (met kogels in kettingen eraan) in zijn handen lijkt ook nog eens op Scarface!

Is hier van de film nagemaakt?

ow ja was wel even scrikken zo'n paarden hoofd voor de nederlandse kijkers hehe

weet je wat ik ook een mooie scene vond uit the godfather: dat die sonny dood geschoten word... hij word opgebeld door zijn zus en die zus zegt dat ze WEER mishandelt werd door haar man sonny is razen en gaat er meteen op af maar hij weet ondertussen niet dat er een hele mafia ereges hem op staat te wachte ze beginne allemaal op hem te schieten met de sterkste wapens die je maar kunt hebbben. hij kan het nog een paar seconde volhouden en probeert zun auto uit te komen dat had ie beter niet kunnen doen want hj kreeg meteen een paar honderd kogels door zun lijf gejast.

en net daarna weer een heel mooi stukje drama dat vito hem ziet liggen :(

Geplaatst: (bewerkt)

Oh ja! :o

Dat is volgens mij dat stukkie dat die hele auto doorzeeft wordt door iets van 30 mafioso met allemaal Tommyguns! :o

Of die scene dat Luca moet infiltreren in een andere mafia-familie en net alsof overloopt van de Corleone's naar anderen, hij komt in dat cafe en ze pakken hem vast en slaan dat mes door z'n hand heen en spiesen die hand vast in het hout en daarna wordt ie geloof ik heel gruwelijk in z'n nek gestoken (dat zie je eigenlijk niet).

Echt hard! :o

En die mooie muziek, zo mooi! :o

En ook met van die Italiaanse muziek in het begin. :D

Bewerkt: door Melchior
Geplaatst:

ja maar zo kan ja wel over heel de film prate die film is echt gewoon perfect ik kan me geen betere bedenke

Geplaatst:
haha ja met die kat :D

die word gespeeld door zo een mexicaan :puh:

Antonio Bondaires ofzo! :lol:

Antonia Banderas ja :D

Puss-in-Boots

• 4 weken later...
Geplaatst:

i,robot:will smith vecht tegen honderden robots.

the matrix revolutions:de sentinels vallen zion binnen.

the matrix reloaded:neo tegen de smith's.

x-men2:nightcrawler valt het wite huis binnen.

independance day:de aliens vernietigen steden,will smith in een f-16 tegen de aliens,will smith met jeff goldbloem in de ruimte.

jurassic park the lost world:tyranousaurus rex in de stad.

cradel to the crave:jet li en dmx team up.

the hulk:banner wordt de hulk.

lord of the rings saga:alles

2fast2furious:auto race

tomb raider 1en2:angelina jolie :puh: .

terminaor 3:t-2000(arnold) tegen t-3000(kristina loken).

blade 1en2en binnen kort 3:wesly snipes dood vampieren :lol: .

wherewolf in paris:de mutation van mens naar weerwolf.

en veeeeeeel meer :puh::puh:

Geplaatst:

Iemand Starsky & Hutch gezien, die is ook lollig!

En alles lijkt op VC, want het speelt zich in ongeveer dezelfde tij af!

De Ford Gran Torino, Snoop Doggy Dogg die Huggy Bear (Starksy en Hutch' informant) speelt en een echte pooier is.

De leukste scene is wel dat Starsky denkt dat ie een hele lading suiker in z'n koffie giet maar dat blijkt drugs te zijn!! :lol:

Hij flip daarnat helemaal tijdens een disco dans-wedstrijd!! :lol:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...