Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Iemand Starsky & Hutch gezien, die is ook lollig!

En alles lijkt op VC, want het speelt zich in ongeveer dezelfde tij af!

De <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=Ford&v=56">Ford</a> Gran Torino, Snoop Doggy Dogg die Huggy Bear (Starksy en Hutch' informant) speelt en een echte pooier is.

De leukste scene is wel dat Starsky denkt dat ie een hele lading suiker in z'n koffie giet maar dat blijkt <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=drugs&v=56">drugs</a> te zijn!! :lol:

Hij flip daarnat helemaal tijdens een disco dans-wedstrijd!! :lol:

dat is zeker een leuke film ja! vooral op het einde dat hij met die mooie automet een schans op die boot wil landen maar 20 meter verderop land :lol:

Geplaatst:
dat is zeker een leuke film ja! vooral op het einde dat hij met die mooie auto met een schans op die boot wil landen maar 20 meter verderop land :lol:

Nah... Die film vond ik nogal tegenvallen... Alleen dat stukje wat jij zegt vond ik wel komisch.

Heeft iemand King Arthur al gezien? Wil ik zeker wel heen. :)

Geplaatst: (bewerkt)

morge ga ik na I Robot en nog een andere film maar is king arthur al uit?

want dan ga ik daar heen

Bewerkt: door tim13
Trailer al gezien?

ja die heb ik al gezien ja vanavond ga ik er heen :D

Gister ben ik na i robot en king arthur gegaan maar vond geen van beide echt geweldig king arthur is niet mijn type film en i robot vond ik ook niet zo goed ;)

Bewerkt: door tim13

Scene uit de Godfather 1

Als Michael Corleone met 2 gasten naar dat restaurant gaan, michael gaat naar de wc en schiet die gasten dood - klassieker

Als Sonny krijgt te horen dat carlo zijn vrouw mishandelt, gaat sonny hem op straat gruwlijk in elkaar slaan - :D

Godfather 2

Als michael zijn handlanger opdracht geeft om (weet niet meer wie) te vermoorden.

dan gaan ze een eindje varen in een meertje. en krijgt die gast de kogel.

Als robert de niro die gozer die ze ma vermoord terug pakt , dan snijd hij ze buik open.

godfather 3

eindscene als michael dood gaat door ouderheid

Bewerkt: door The Godfather
  • 2 years later...
Geplaatst:

*BUMPersticker*

In 8 Mile dat die gast zichzelf in z'n ballen schiet! En in die zelfde film ook de jeweetwel scene *_*

Geplaatst:

Mijne mooiste scene is dat in Police Academy 6.

Dat die gast die allemaal stemmetjes kan maken net doet dat hij een robot is.

Die gast doet dat zo mooi

Geplaatst:

Bij Reservoir Dogs dat stukje op het eind waar iedereen er achter komt wie nou eigenlijk wie is en ze dan in een seconde ofzo elkaar allemaal neerschieten.

Geplaatst:

Pulp Fiction waar Samuel L. Jackson en John Travolta een appartement binnen gaan en hun koffer terugwillen.

En ook de climax van Scarface 'You can't kill me, I'm Tony Montana'

Geplaatst:

Uit King Arthur: als ze op het ijs tegen de saksen gaan vechten. En die gevechten in LOTR vind ik mooi.

Geplaatst:

De beste scene vind ik in The Godfather deel 3 het laatste half uur ervan. Een prachtige opera. En daarna word Don Michael Corleone zijn dochter Mary vermoord door een huurmoordennaar. Michael word ook in zijn schouder geraakt maar die gaat niet dood. Mary is in haar longen geraakt en gaat dood. De huurmoordennaar word vemoord door Don Vincent Corleone de nieuwe Don. En die schreeuw van Michael is echt heel erg goed. En dan met die mooie achtergrond muziek. Dan zie je Michael dansen met zijn dochter Mary op een feest toen die 60 was. ( Allemaal terug blikjes ) Daarna zie je Michael dansen met zijn eerste vrouw op Sicilie toen die 25 was. En ten slotte zie je hem met zijn 2e vrouw dansen toen die 45 was. Dan zie je een oude Michael van 80 jaar. En die valt van zijn stoel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...