boardah Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 (bewerkt) hey ik zit nu bij de missie saints mark bistro en ik kan alleen niet landen alleen moet dat met landing gestel of niet want als ik nu wil landen ompolft ie alleen met welke knop doe ik dat dan? alvast bedank -boardah- EDIT:doe op de pc Bewerkt: 25 juli 2005 door boardah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 2 en 8 dacht ik maar ik heb ook problemen met die missie want ik land nooit in die marker? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boardah Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 nee maar ik kan niet goed landen omdat ik geen wielen heb en als ik land zie ik fonken en dan BOEM! <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 hey ik zit nu bij de missie saints mark bistro en ik kan alleen niet landen alleen moet dat met landing gestel of niet want als ik nu wil landen ompolft ie alleen met welke knop doe ik dat dan? alvast bedank -boardah-EDIT:doe op de pc Ja, je kunt best je landingsgestel open zetten. Dat moet voor PC met +. Voor meer besturingen: Check het besturingstopic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mooner Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2005 Op de PC gebruik ik altijd de 2, met + werkt natuurlijk ook. En voor Need my Speed: met de S, of een andere toets die jij dan gebruikt om achteruit de rijden met de auto, kan je ook vaart minderen met het vliegtuig, dat maakt het landen makkelijker, als je eenmaal op de grond staat kan je nog doorrijden en met Q en E de bochten maken (dat is alleen bij standaard controls) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.