Jump to content

Rockstar games zijn grote afzetters!


GolfG60

Recommended Posts

Aldus Danger_dog_guy_7:

Kan je nagaan, een ps3'er betaald zich suf aan bonus spul terwijl een ps4'er al die shit al heeft + meer bonussen zonder extra te betalen. Bij R* werken dus grote afzetters.

Wat is jullie mening erover?

Vinden jullie dat de pre-gen benadeeld wordt door Rockstar, door de exclusieve bonus spullen van de special en de collectors edition gratis op de current gen te brengen?

Link to comment
Delen op andere websites

onterecht,

op de ps3 is het nog steeds een collectors edition waar de wapens nog steeds een special zijn tov van andere ps3 gebruikers.

die kunnen ook dus niet tegen ps4 gebruikers spelen, en dus ook niet benadeeld worden

ps4 is gewoon een andere console, en eigenlijk volledig gescheiden van de ps3 ( op de progress overnemen na van de last gen)

en zo moet dit ook gezien worden

Bewerkt: door DDT Dorus
Link to comment
Delen op andere websites

Oneens.

Omdat:

1) Ik niet weet welke bonus hij bedoelt? De Collector's Edition misschien? Mogelijk.

2) De opzet incorrect is, aangezien de extra bonussen zijn voor terugkerende spelers.

3) Op zich vind ik het niet vreemd dat een game die terugkeert naar een andere generatie consoles die meer kan draaien ook meer zal draaien. Je ziet vaker fans klagen dat de III-trilogy simpelweg geport was (niet dat ik daar zo'n probleem mee had) naar de PS3. Maar er zal altijd kritiek zijn zeker?

Had wel eens toestemming kunnen vragen of je dit mocht posten, schendig van privacy heet dit :@

Nee, dat is het niet.

Het zou een schending van copyright kunnen zijn, maar je postte het op een openbaar topic en zijn quotatie is correct, dus nee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook onterecht. Als je in het begin een game koopt en zeker de speciale editie betaal je gewoon meer. GTA3 kan je nu ook voor een tientje uit de budgetbak pakken. Dat betekend nog niet dat iemand in 2001 onterecht 50 euro heeft betaald. Die persoon heeft gewoon veel eerder het spel kunnen spelen en het toen kunnen ervaren.

Daarnaast vind ik het zeer bijzonder dat ik de ontwikkeling van GTA Online vanaf dag 1 heb mogen meemaken. Als fan ben ik zeker bereid hier wat meer voor te leggen i.p.v. meerdere jaren te wachten tot het spel goedkoper is. :)

Daarnaast krijg je bij de bijzondere editie allemaal exclusieve collectors items die je daarna nooit meer kan krijgen. Ik ben zeer jaloers op de mensen die een Los Santos pet hebben. was net te laat met pre-orderen. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het er ook niet mee eens.

Ik vond het jammer dat ik de hotknife niet kon hebben op de ps3, maar dat is dan ook alles. Ik vond dat het extra geld niet waard. De rest heb ik niet eens gemist.

Was blij verrast dat hij bij de ps4 er wel bij zat.

Ik was het er wel mee eens geweest als online de wereld van ps3 en ps4 hetzelfde was geweest. Dan zou je inderdaad kunnen zeggen dat de nieuwe generatie enigszins word voorgetrokken, maar dat is nu niet het geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Oneens.

Omdat:

1) Ik niet weet welke bonus hij bedoelt? De Collector's Edition misschien? Mogelijk.

2) De opzet incorrect is, aangezien de extra bonussen zijn voor terugkerende spelers.

3) Op zich vind ik het niet vreemd dat een game die terugkeert naar een andere generatie consoles die meer kan draaien ook meer zal draaien. Je ziet vaker fans klagen dat de III-trilogy simpelweg geport was (niet dat ik daar zo'n probleem mee had) naar de PS3. Maar er zal altijd kritiek zijn zeker?

In dit geval ging het om de hamer, welke met de Special Edition kwam.

Ik vind het ook onterecht. Als je in het begin een game koopt en zeker de speciale editie betaal je gewoon meer. GTA3 kan je nu ook voor een tientje uit de budgetbak pakken. Dat betekend nog niet dat iemand in 2001 onterecht 50 euro heeft betaald. Die persoon heeft gewoon veel eerder het spel kunnen spelen en het toen kunnen ervaren.

Daarnaast vind ik het zeer bijzonder dat ik de ontwikkeling van GTA Online vanaf dag 1 heb mogen meemaken. Als fan ben ik zeker bereid hier wat meer voor te leggen i.p.v. meerdere jaren te wachten tot het spel goedkoper is. smile3.gif

Daarnaast krijg je bij de bijzondere editie allemaal exclusieve collectors items die je daarna nooit meer kan krijgen. Ik ben zeer jaloers op de mensen die een Los Santos pet hebben. was net te laat met pre-orderen. boos.gif

Dit inderdaad, je kocht de collectors edition niet om de drie extra wagens, daar was de prijs gewoon veel te hoog voor.

Het scheel betalen was veelal gewoon vanwege de extra goodies, zo'n vergelijkbare pet kost al ongeveer 40 euro.

Ik had zelf wel een special edition gekocht als de Hotknife erbij zou zitten, maar helaas was die enkel voor de Collectors edition.

Vind het zelf dus ook onterecht, voornamelijk omdat de collectors/special edition ook fysieke spullen erbij had zitten, wat mede de prijs deed verhogen.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk ben ik wel voor de beide partijen:

Toentertijd dat je GTA V voor de PS3 kon pre-orderen kostte dat veel meer geld. En sommige mensen hadden dat helemaal niet voor over.

En het is ene kant wel absurd dat de PS4 versie de bonusspul daarin had zitten, terwijl de game maar 60 euro was. De PS3 versie was daarin 120 euro en had zelf nog minder Content.

Maar het is ook zo dat de PS4-fans veel langer moesten wachten dan de PS3 bezitters. En de PS4 versie kan gewoonlijk veel meer aan dan

de Last-Gen. Rockstar had al een tijd terug gemeld dat de terugkomende spelers extra bonus Content kregen.

Bewerkt: door bountyskull_10
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk ben ik wel voor de beide partijen:

Toentertijd dat je GTA V voor de PS3 kon pre-orderen kostte dat veel meer geld. En sommige mensen hadden dat helemaal niet voor over.

En het is ene kant wel absurd dat de PS4 versie de bonusspul daarin had zitten, terwijl de game maar 60 euro was. De PS3 versie was daarin 120 euro en had zelf nog minder Content.

Maar het is ook zo dat de PS4-fans veel langer moesten wachten dan de PS3 bezitters. En de PS4 versie kan gewoonlijk veel meer aan dan

de Last-Gen. Rockstar had al een tijd terug gemeld dat de terugkomende spelers extra bonus Content kregen.

Dus als ik het goed lees, als je van PS3 naar PS4 gaat dus last-gen naar next-gen gaat krijg je een bonus? Welke dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...