Jump to content

nieuwe laptop voor GTA V


vogelboy

Recommended Posts

ik ga volgend jaar studeren, daar heb ik een laptop voor nodig. toen dacht ik laat ik een meteen een goeie kopen

waar je ook GTA V op kunt draaien.

weet iemand een goeie laptop waarop de GTA V op medium kunt spelen, voor 800 tot 1000 euro?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgend jaar (september vermoed ik) is nog heel lang. De technologie evolueert veel te snel om daar nu al over te piekeren. Ik zou maximaal een maand van tevoren tot aankoop over gaan. Daarnaast is gamen + laptop niet echt een goede combinatie. Als voor je opleiding een krachtige laptop een vereiste is (game-design, multimedia, informatica, etc) dan zou een een zogenaamde "gaming laptop" nog gerechtvaardigd zijn, maar anders koop je beter een goedkope laptop van € 300 en investeer je de rest in een degelijke desktop.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien je de laptop pas over een half jaar nodig hebt, is het geen mogelijkheid om nu goede desktop te kopen?

Vervolgens door te sparen zodat je rond augustus een goede laptop kunt kopen, sowieso is het nu nog lastig te zeggen wat goed is en wat niet.

We weten wel wat GTA 5 gaat eisen qua specs, maar het vergelijken tussen desktop en laptop eisen is nog lastig.

Ik zou sowieso eerst wachten tot GTA 5 überhaupt uit is, zodat je kan zien hoe de game bij andere draait zodat je kan kiezen wat je wilt.

Welke studie ga je doen?

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien je de laptop pas over een half jaar nodig hebt, is het geen mogelijkheid om nu goede desktop te kopen?

Vervolgens door te sparen zodat je rond augustus een goede laptop kunt kopen, sowieso is het nu nog lastig te zeggen wat goed is en wat niet.

We weten wel wat GTA 5 gaat eisen qua specs, maar het vergelijken tussen desktop en laptop eisen is nog lastig.

Ik zou sowieso eerst wachten tot GTA 5 überhaupt uit is, zodat je kan zien hoe de game bij andere draait zodat je kan kiezen wat je wilt.

Welke studie ga je doen?

informatica

ik ga de laptop ook nu nog niet kopen, maar ben gewoon nieuwsgierig wat voor laptops er zijn die GTA kunnen draaien en niet te duur zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...