.Sharingan Geplaatst: 2 maart 2015 Rapport Geplaatst: 2 maart 2015 Sinds een aantal dagen heb ik een nieuwe videokaart, namelijk een Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5. Kaart werkt naar behoren en gamen gaat gewoon fantastisch. Maar het enige probleem wat ik ondervind is booten. Ik start de PC op en na een piepje krijg ik, voor een aantal minuten, zwart scherm met linksboven een streepje en rechtsonder "B2" te zien. Na een aantal minuten start Windows gewoon op en kan ik doen wat ik wil. Iemand een idee hoe ik deze error oplos? Want zo heb ik niet veel aan mn snelle SSD boot time. Google geeft me verschillende oplossingen en weet dus niet wat ik uit moet proberen. Verdere specs Processor: Intel Core i5 2400 3.1Ghz Moederbord: MSI Z68A-G43 (G3) Videokaart: MSI N560GTX-SE 1GB HDD: Samsung spinpoint F3 1TB SSD: Samsung 840 250GB Voeding: Cooler Master Silent Pro 500w Werkgeheugen: G.Skill Ares F3 2x 4GB Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 maart 2015 Rapport Geplaatst: 2 maart 2015 Die piep heb ik ook gehad. Bij mij was t opgelost als ik mn videokaart iets losser deed terwijl mn PC horizontaal lag. Als hij t dan deed schroefde ik m in die positie vast. Reageren
Dippie Geplaatst: 3 maart 2015 Rapport Geplaatst: 3 maart 2015 Het is sinds kort bekend dat de GTX970 enkele geheugenproblemen heeft: http://tweakers.net/nieuws/101518/gebruikers-gtx-970-dienen-aanklacht-in-tegen-nvidia-wegens-prestatieproblemen.html Mogelijk heeft jouw probleem hier ook mee te maken. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2015 Solved. Mijn bios liep een paar versies achter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.