Michael Geplaatst: 3 maart 2015 Rapport Geplaatst: 3 maart 2015 Adversary modes, come out to play, siege mentality, hasta la vista en daily objectives komen samen met de heists op tien maart. Ook zullen er nieuwe activiteiten komen voor freeroam! Meer informatie: Rockstar Games Reageren
KoningJesper Geplaatst: 3 maart 2015 Rapport Geplaatst: 3 maart 2015 Als ik het daar zo lees klinken die modes alsof ze heel veel plezier gaan opbrengen Reageren
larfje94 Geplaatst: 3 maart 2015 Rapport Geplaatst: 3 maart 2015 Meer fun als de heists wsl. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 3 maart 2015 Rapport Geplaatst: 3 maart 2015 Hopelijk bedoelen ze met nieuwe activiteiten ook dat je de kabelbaan op Chilliad kan gebruiken. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 3 maart 2015 Rapport Geplaatst: 3 maart 2015 Die screen van de fietser voor de truck Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 Ach. Lijkt me leuk om een keertje te doen maar mij gaat het toch het meest om freeroam. En dan wil ik het liefst nieuwe voertuigen, appartementen, wapens en kleding. En als ik missies doe doe ik er maar 2. Rooftop Rumble en A Titan of a job. Verder ben ik alleen maar aan het freeroamen. Killen, cruisen en chillen. Reageren
AXIO Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 Ach. Lijkt me leuk om een keertje te doen maar mij gaat het toch het meest om freeroam. En dan wil ik het liefst nieuwe voertuigen, appartementen, wapens en kleding. En als ik missies doe doe ik er maar 2. Rooftop Rumble en A Titan of a job. Verder ben ik alleen maar aan het freeroamen. Killen, cruisen en chillen. Door deze update gaat het free roamen alleen maar leuker worden door dat je er ook beter geld kan verdienen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 Het lijkt me beter wanneer je dit de volgende keer eerst aan Joriz meldt zodat hij er zo snel mogelijk een nieuwsbericht over kan gaan schrijven. Maar goed, even on-topic: GTA Online lijkt me nu 'leuker' worden wanneer je alleen speelt, vooral in Free Mode. Reageren
gtavboy Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 maar wat houd " Adversary modes, come out to play, siege mentality, hasta la vista" allemaal in ? Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 @gtavboy, klik die link onderaan de bovenste post... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.