Jump to content

Adversary Modes, Daily Objectives en meer nieuwe updates volgende week!


Michael

Recommended Posts

Ach. Lijkt me leuk om een keertje te doen maar mij gaat het toch het meest om freeroam. En dan wil ik het liefst nieuwe voertuigen, appartementen, wapens en kleding. En als ik missies doe doe ik er maar 2. Rooftop Rumble en A Titan of a job. Verder ben ik alleen maar aan het freeroamen. Killen, cruisen en chillen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach. Lijkt me leuk om een keertje te doen maar mij gaat het toch het meest om freeroam. En dan wil ik het liefst nieuwe voertuigen, appartementen, wapens en kleding. En als ik missies doe doe ik er maar 2. Rooftop Rumble en A Titan of a job. Verder ben ik alleen maar aan het freeroamen. Killen, cruisen en chillen.

Door deze update gaat het free roamen alleen maar leuker worden door dat je er ook beter geld kan verdienen.
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me beter wanneer je dit de volgende keer eerst aan Joriz meldt zodat hij er zo snel mogelijk een nieuwsbericht over kan gaan schrijven. Maar goed, even on-topic: GTA Online lijkt me nu 'leuker' worden wanneer je alleen speelt, vooral in Free Mode.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...