P.ZAAL Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 De muis werkt in San Andreas niet, Ik kan me muis wel bewegen in het menu maar kan er niet mee klikken. In het spel doet die helemaal niks. Ik heb van alles al geprobeerd. Pauze menu aan en uit klikken. Muis drivers bij gewerkt, Spel meerdere malen herinstal, Compliteits modus kan ik vreemd genoeg niet aanklikken. Dat DDL bestand kan ik niet wijzigen, geeft die aan dat ik er geen toestemming voor heb, Ik heb Windows 8.1 64BIT. Krijg er een punthoofd van dit gedoe Iemand een oplossing voor me?? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 Probeer eens ingame te alttabben en dan de game aanklikken op de startbalk. Dat werkt voor mij met Vice City want daar heb ik ook last van hetzelfde probleem. Succes Reageren
Dexist Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 Heb ik ook soms last van, wat ik doe is gewoon ESC drukken en dan weer resume, en dit vaak herhalen. Op een gegeven moment deed de muis bij mij het weer. Wel na 10x ESC>resume te hebben gedaan Omslachtig en vervelend, maar het werkte bij mij.(zit ook op w8.1) Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 Wat je moet doen is even uit de game gaan (Alt-Tab) en het taakbeheer openen. Zoek gta_sa.exe en klik er met de rechtermuisknop op. Kies dan voor 'Ga naar Proces'. Klik nu met de rechtermuisknop op het proces en kies dan voor 'Affiniteit instellen'. Vink alle processors uit, behalve eén. GTA SA is ondertussen al 10 jaar oud en geeft nogal wat problemen met multi-core processors. Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 4 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 @ Big Boss Ik heb gedaan wat je uitlegde maar 0 resultaat Waarom werkt het nooit bij mij Reageren
Dastard Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 Ten eerste: speel je via Steam? If so, probeer eens shift+tab (die dan de overlay opent) te doen. Kan zijn dat die overlay zichzelf openstelt bij het opstarten van het spel en dan de muisbeweging verhindert. Ten tweede: download DINPUT8 (http://www.mediafire.com/download/v6yyh6euo1da3vl/DINPUT8.rar). Open de folder met een programma zoals WinRAR of WinZIP, en sleep DINPUT8.dll naar je installatielocatie van San Andreas. Laat me weten of het werkt. Success! Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 5 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 (bewerkt) Het is gelukt. Ik heb de no cd patch eroverheen gegooid en nu kan ik de Compliteits modus wel gebruiken. Ik heb het spel ook op 1 proces gezet, Het werkt nog niet helemaal 100% want met opstarten moet je paar x de menu naar voren halen. Nog bedankt voor de tips en trucs Zo en nu tijd voor GTA Samp TOT GTA Bewerkt: 5 maart 2015 door P.ZAAL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.