Venzio Geplaatst: 11 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Er komen er gelukkig nog heel veel, nog genoeg punten te verdienen. De eerste punten zijn al gewonnen/verloren, de directe rode kaart is ondertussen gevallen en niemand verwachtte een overwinning van Schalke 04. Reageren
Venzio Geplaatst: 16 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2015 De uitslagen van de eerste ronde staan online! Tevreden met je score? Reageren
aron24 Geplaatst: 12 april 2015 Rapport Geplaatst: 12 april 2015 Sorry voor de dubbelpost. Kijk, dat is pas kennis. Het is zeker nog spannend. Reageren
Froodooo Geplaatst: 12 april 2015 Rapport Geplaatst: 12 april 2015 Het is zeker nog spannend. Voel je de hete adem in je nek al? Reageren
Venzio Geplaatst: 12 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2015 Het is nog spannend (gelukkig) en ik ben benieuwd hoe dat na volgende week is! De nieuwe lijst staat weer online en dient voor zaterdag 18 april, 15:00 ingeleverd te worden. Veel succes! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Valt er minimaal één rode kaart in een van de Premier League wedstrijden?Ik neem aan dat 2 x geel = rood meetelt als rode kaart gezien het feit er niet staat dat het een directe rode kaart moet zijn? Reageren
Venzio Geplaatst: 21 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2015 Valt er minimaal één rode kaart in een van de Premier League wedstrijden?Ik neem aan dat 2 x geel = rood meetelt als rode kaart gezien het feit er niet staat dat het een directe rode kaart moet zijn? Dat klopt inderdaad. Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 Shit hè, je zal maar net één keer vergeten in te zenden en gelijk sta je zeven punten achter... Nou ja, dan gewoon maar vol in de achtervolging! Dat is Ajax toch ook een paar jaar goed gelukt. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 Shit hè, je zal maar net één keer vergeten in te zenden en gelijk sta je zeven punten achter... Nou ja, dan gewoon maar vol in de achtervolging! Dat is Ajax toch ook een paar jaar goed gelukt. Dit jaar is het net iets minder goed gelukt. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 Shit hè, je zal maar net één keer vergeten in te zenden en gelijk sta je zeven punten achter... Ik weet precies hoe je je voelt Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Geplaatst: 22 april 2015 Heuj, ik sta aan de leiding! Echt een paar domme voorspellingen gedaan, maar ik ben klaarblijkelijk niet de enige. Reageren
aron24 Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Geplaatst: 22 april 2015 Heuj, ik sta aan de leiding! Echt een paar domme voorspellingen gedaan, maar ik ben klaarblijkelijk niet de enige. Ik ben mijn leiding kwijt. Volgende ronde maar weer terugpakken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.