kanarke Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 Hoi, Ik ben nieuw ik speel nog maar enkele weken gta online. Vnadaag was ik aan het spelen en ik kwam een persoon tegen, Deze persoon stapte in mijn wagen en opeens kwam ik op de luchthaven ( De andere kant van de map ). Toen nam ik een helicopter maar deze verdween en ik kreeg massas geld. ( Wel zeer leuk ) Mijn vraag was nu kan ik dit nog eens? Reageren
Niked Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 De persoon die het aan je gaf was een hacker. Het is illegaal en dus verboden om dat te doen. Het beste is om die persoon dan ook aan te geven voordat Rockstar Games je account in de bad sport sessies zet. Het is simpelweg dom om te cheaten/hacken. Wij mogen/kunnen jou niet helpen met gtaonline te verzieken. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 Weer een slachtoffer. Het was een hacker, stuur een ticket naar R* Reageren
kanarke Geplaatst: 6 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 (bewerkt) IK weet niet wie die persoon was. Heb me dan rap even The Pegasi Zentorno gekocht hij was ook niet gemarkeerd op de map. Is dit een probleem voor mijn account nu? Het is nooit mijn bedoeling geweest om cheats te gebruiken, Het was gewoon de persoon in de session. Bewerkt: 6 maart 2015 door kanarke Reageren
nolms Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 (bewerkt) maak gewoon het geld op, toen iedereen gehackt geld kreeg vorig jaar hebben ze wel het geld afgenomen maar alles wat je ervoor gekocht hebt mocht je houden. ik zou me er verder geen zorgen over maken. Bewerkt: 6 maart 2015 door nolms Reageren
kanarke Geplaatst: 6 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 oke bedankt voor de tip Reageren
super_senne Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 oke bedankt voor de tip of je speelt fair en mailt rockstas. Reageren
Malinia Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 Niet zeggen doe er iets leuks mee, maar ik zou die speler wel reporten om een leugen die gelogen is Reageren
Miyuu Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 Koop er wat leuks van voordat Rockstar t van je afneemt. Tis tenslotte niet jou schuld Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 Niet zeggen doe er iets leuks mee, maar ik zou die speler wel reporten om een leugen die gelogen is Koop er wat leuks van voordat Rockstar t van je afneemt. Tis tenslotte niet jou schuld Ja hier schiet ie lekker mee op Reageren
kanarke Geplaatst: 6 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 Ik heb ondertussen even verder gezocht op internet, Nu dat ik weet dat het een hacker was. ik heb van de hacker $999,000 gekregen. Valt nog mee met de andere bedragen die ik op het internet zie. Het is blijkbaar echt een plaag op gta online. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 Hmm op de ps4 heb ik ze nog niet gezien. Dus als je van die plaag af wilt, dan weet je wat je moet doen Reageren
gtavboy Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 nou wees blij man , niet zeuren Reageren
iRico Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 Nog geluk, ik had 118Mil... En had gewoon ticket aangemaakt... Maarja o.o Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.