DDT Dorus Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 gisterenavond wilde ik even gta online spelen met iemand hier op het forum, ik moest eerst nog de boel updaten (fw 4.70) eindelijk na 20 min gta online opgestart, PAF weg ps3 (phat 40gb uit 2007) en dus ylod heeft iemand ervaring met reparatie van de ylod, of kan ik beter een nieuwe ps3 kopen ik zit er aan te denken om de 12 gb te halen en daar de 40 gb schijf in te plaatsen uit mijn phat maar ik weet niet of dat mogelijk is 40 gb is meer als genoeg capaciteit omdat ik ook al een ps4 heb waar ik het meeste op speel.. maar 12 net te weinig voor gta5. iemand ervaringen of tips? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 (bewerkt) Je moet dan wel een losse bracket kopen van ongeveer 10 euro, de 12gb heeft geen hdd of geen hdd bracket, weet niet of die van de 40gb erin past. Mijn ervaring met reparatie van YLOD, is dat ie toch weer stuk gaat, heb toen zelf de duurste methode laten doen namelijk Reballen. Dan vervangen ze de solderingen van hetgeen wat los is, en mocht de cpu of gpu stuk zijn kunnen ze hem vervangen. Bij mij heeft ie het 2 maanden of dergelijken gedaan, en kostte 80 euro voor de reparatie, maar kan zijn dat het inmiddels goedkoper is. Maar mijn advies is een nieuwe kopen, of een PS4 maar die overweging moet je zelf maken. Bewerkt: 7 maart 2015 door GolfG60 Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 7 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 hoi, overal waar ik het lees is reballen enzovoort maar tijdelijk en hoor er niks goeds over ik heb al een ps4 maar ik speel nog af en toe op de 3 voor meetings met degenen die nog geen ps4 hebben ook rdr en mp3 is niet op de ps4 te spelen... hopelijk past de schijfwissel, dan komt het wel goed... Reageren
GolfG60 Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 Ah, op die fiets, maar ja, naast reballen heb je ook nog flowen en dat is nog slechter over het algemeen. Zo'n reparatie is 50/50 kans, en te bedenken dat ik toen 80 heb betaald, is het een hoop geld vergeleken met een nieuwe PS3. Heb je alle savegames op je PS plus staan? Anders zou je een reflow kunnen overwegen, miss draait je PS3 nog een jaar mee, en heb je de kans om je savegames te kopiëren. Zodra je je hdd in een andere PS3 steekt, moet je hem formatteren, dus dan ben je alles kwijt. Een andere overweging die je trouwens kan maken, is de 500gb versie kopen, kost dan wel 50 euro meer maar als je een bracket moet kopen is het verschil nog maar 40 euro. 40 euro voor 500gb is best goedkoop, en ik had persoonlijk vaker dat ik games moest deleten voor andere games, maar ook dit moet je zelf overwegen. Reageren
Malinia Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 Ah, op die fiets, maar ja, naast reballen heb je ook nog flowen en dat is nog slechter over het algemeen. Zo'n reparatie is 50/50 kans, en te bedenken dat ik toen 80 heb betaald, is het een hoop geld vergeleken met een nieuwe PS3. Heb je alle savegames op je PS plus staan? Anders zou je een reflow kunnen overwegen, miss draait je PS3 nog een jaar mee, en heb je de kans om je savegames te kopiëren. Zodra je je hdd in een andere PS3 steekt, moet je hem formatteren, dus dan ben je alles kwijt. Een andere overweging die je trouwens kan maken, is de 500gb versie kopen, kost dan wel 50 euro meer maar als je een bracket moet kopen is het verschil nog maar 40 euro. 40 euro voor 500gb is best goedkoop, en ik had persoonlijk vaker dat ik games moest deleten voor andere games, maar ook dit moet je zelf overwegen. Klopt, ik zou die 12GB ni nemen. Is zooo irritant dat je games moest deleten. Maar. http://www.marktplaats.nl/a/spelcomputers-en-games/spelcomputers-sony-playstation-3/m906670439-playstation-3-super-slim-500gb-24-games-meer.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr Reageren
GolfG60 Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 Hij wilt in de 12gb versie zijn oude PS3 hdd doen, waardoor ie dus gewoon 40gb heeft. Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 9 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2015 (bewerkt) even gezocht, 12gb ligt rond 200 euro, nu een 500 gb gevonden voor 239 bij bol... deze maar besteld.. geen zin om aan te kloten met een gebruikte schijf, of met reparaties die het toch maar even volhouden de Phat gaat maar in het museum... Bewerkt: 9 maart 2015 door DDT Dorus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.