Jump to content

GTA online tips [BEGINNER] lvl 1 t/m 25


super_senne

Recommended Posts

Deze tips zijn in goede volgorde neergezet.

IN DE TUTORIAL.

1 de tutorial duurt lang, probeer niet te haasten.

2 pak niet de eerste beste auto die er is, kies een auto waarvan ie bij jouw past!

Na de tutorial.

1 overval winkeltjes, daar haal je een lekker beginetje van ( kijk ook uit voor andere spelers

2 als je een beetje geld hebt koop je een beter wapen, welk? Kopp gewoon het wapen dat je in singleplayer ook het meest gebruikt.

3 met het wapentje kan je missies doen/bounty hunten( mensen met een rode stip neerknallen en dan het geld claimen.

Fun

1Als je met vrienden gaat racen is super leuk of ga van mount chiliad afrijden

2 Spelen met vrienden is leuker

Morgen de vervolgen!

Link to comment
Delen op andere websites

First off, als je een tutorial maakt plaats dan de inleiding en overige informatie in de eerste post, en daarna de hoofdstukken meteen in de reacties gooien. Echter moet er geen delay tussen zitten. Hoogstens 5 minuten. Daarmee bedoel ik dus dat je mensen niet de kans moet geven om te reageren. Desnoods doe je de opmaak in word of notepad met alle codes etc er al in, en kopieer je die als je topic is gemaakt snel allemaal in losse reacties. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Al is het initiatief goed bedoeld, dit is letterlijk voor mensen met een IQ sub 80 die niet zonder aanwijzingen hun vrije tijd kunnen doorbrengen. I.p.v. zulke obvious tips te geven, schrijf wat over de problemen waar veel spelers tegenaan lopen zoals die rotzakken die met tanks alles kapot knallen, of hoe je goed de passive mode kunt gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol... Hoe spijtig ik het ook vind, en ik ben er geen voorstander van, maar ik gebruik in de free-roam alleen nog maar passive mode. Er zitten mij teveel mensen in een lobby die lopen te klooien tegenwoordig. Zelfs met levels onder de 30 die het dus met wapens behoorlijk afleggen tegenover mijn level.

Link to comment
Delen op andere websites

Hue, dat is zelfs niet het enigste probleem. Meestal al ik een Lobby join, kom ik vaak genoeg glichters en hackers tegen.

Zulke spelers zijn juist vuile klootzakken en R* heeft er geen ene zak aan gedaan. O ja, als je daarmee in aanraking bent gekomen dan

wordt je vaak onterecht verbannen, omdat je dan veel te veel had gekregen van zo'n vuile klootzak. Je kunt ze dan meestal herkennen

doordat ze regelmatig van skin veranderen, of door hun hoge ranks (c.a. 500-8000).

Link to comment
Delen op andere websites

Nutteloos topic in mijn ogen. Met totaal verkeerde tips die je maar langzaam op weg helpen.

@bountyskull ik heb nu al meer als 7000 uur in online rondgezworven maaruhh level 8000?? Nog nooit gezien..

je rank kan namelijk maar tot maximaal 999 :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...