super_senne Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 Deze tips zijn in goede volgorde neergezet. IN DE TUTORIAL. 1 de tutorial duurt lang, probeer niet te haasten. 2 pak niet de eerste beste auto die er is, kies een auto waarvan ie bij jouw past! Na de tutorial. 1 overval winkeltjes, daar haal je een lekker beginetje van ( kijk ook uit voor andere spelers 2 als je een beetje geld hebt koop je een beter wapen, welk? Kopp gewoon het wapen dat je in singleplayer ook het meest gebruikt. 3 met het wapentje kan je missies doen/bounty hunten( mensen met een rode stip neerknallen en dan het geld claimen. Fun 1Als je met vrienden gaat racen is super leuk of ga van mount chiliad afrijden 2 Spelen met vrienden is leuker Morgen de vervolgen! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 Nuttig topic. lol Nuttige reactie. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 Nuttig topic. lol Nuttige reactie. :7 Reageren
super_senne Geplaatst: 7 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 Nuttig topic. lol Nuttige reactie. :7 nuttuge reacties hier Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 First off, als je een tutorial maakt plaats dan de inleiding en overige informatie in de eerste post, en daarna de hoofdstukken meteen in de reacties gooien. Echter moet er geen delay tussen zitten. Hoogstens 5 minuten. Daarmee bedoel ik dus dat je mensen niet de kans moet geven om te reageren. Desnoods doe je de opmaak in word of notepad met alle codes etc er al in, en kopieer je die als je topic is gemaakt snel allemaal in losse reacties. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 Nog één dingetje: Een rode stip krijg je alleen extra RP voor, voor een bounty moet je degene met een doodshoofdje hebben. Reageren
Nissan Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 Al is het initiatief goed bedoeld, dit is letterlijk voor mensen met een IQ sub 80 die niet zonder aanwijzingen hun vrije tijd kunnen doorbrengen. I.p.v. zulke obvious tips te geven, schrijf wat over de problemen waar veel spelers tegenaan lopen zoals die rotzakken die met tanks alles kapot knallen, of hoe je goed de passive mode kunt gebruiken. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 8 maart 2015 Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 Lol... Hoe spijtig ik het ook vind, en ik ben er geen voorstander van, maar ik gebruik in de free-roam alleen nog maar passive mode. Er zitten mij teveel mensen in een lobby die lopen te klooien tegenwoordig. Zelfs met levels onder de 30 die het dus met wapens behoorlijk afleggen tegenover mijn level. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 8 maart 2015 Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 Hue, dat is zelfs niet het enigste probleem. Meestal al ik een Lobby join, kom ik vaak genoeg glichters en hackers tegen. Zulke spelers zijn juist vuile klootzakken en R* heeft er geen ene zak aan gedaan. O ja, als je daarmee in aanraking bent gekomen dan wordt je vaak onterecht verbannen, omdat je dan veel te veel had gekregen van zo'n vuile klootzak. Je kunt ze dan meestal herkennen doordat ze regelmatig van skin veranderen, of door hun hoge ranks (c.a. 500-8000). Reageren
nolms Geplaatst: 8 maart 2015 Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 mijn rank is 628 maar ik ben geen hacker! je kunt als je veel jobs doet zelf rank 1.000 halen legit Reageren
larfje94 Geplaatst: 8 maart 2015 Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 Nutteloos topic in mijn ogen. Met totaal verkeerde tips die je maar langzaam op weg helpen. @bountyskull ik heb nu al meer als 7000 uur in online rondgezworven maaruhh level 8000?? Nog nooit gezien.. je rank kan namelijk maar tot maximaal 999 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 8 maart 2015 Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 Maximum level is 9999 Heb genoeg mensen gezien die al boven de duizend zitten. Reageren
nolms Geplaatst: 8 maart 2015 Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 (bewerkt) 8.000 is max rank, dat is een tijdje geleden veranderd Bewerkt: 8 maart 2015 door nolms Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.