Jump to content

[GTA V: Online How To] Voorbereiding op heists. [PS4]


Malinia

Recommended Posts

yow, vandaag iets heel anders. namelijk n voorbereiding op de Heists. here we go..

HOOFDSTUK 1: Communiceren.

Nou, eigenlijk een deel van het geheel dat belangrijk is is, communiceren. Omdat het irritant is als je steeds gaat msgen en je wordt gekilt, hier gaat je bonus van $1,000,000 dan! Je wordt gekild. Nou, omdat je bij elke PS4 toch een soort van headsetje krijgt. Is het al genoeg. bij de kale & een bundel krijg je oortjes dus wat Sony een headset noemt. Je eigen headset kan ook altijd

HOOFDSTUK 2: Levelen

LET OP: JE MAG NIET ONLINE ZIJN ZET JE PS4 DUS UIT

Ja, om een gun te hebben moet je levelen. Nou heb ik n video gekeken die helemaal :tu: is!

Wil je de video niet kijken lees dan maar!

1: Socialclub. heb je dit ga naar stap 2. Nou maak een socialclub account!

2: De job in! Oke, Log in op je SC en ga naar deze link:

http://rsg.ms/e5d2d4b

3. Klik op: ADD TO GAME.

4: Je game starten. Doe de CD erin, of start de game ga dan naar Online. Nu ga je naar map. Ergens in los santos is een oranje missie bij die icon staat er: Best RP Job Ever klik op vierkantje en dan start de mission. 1 vriend moet teminste joinen. Het is met 2 people!

5:

ik spawn fkin raar wtf? dat hoort, je pakt de minigun op en kilt ze allemaal met headshots! dan krijg je dubbel veel rp en level je. vervolgens ga je naar de parkeerplaats of jouw vriend gaat naar de parkeerplaats jij of hij pakt alle bags op en dan geeft jij of hij een headshot en zo ga je verder en pak je veel RP. Niet duidelijk? Kijk de video.

Hoofdstuk 3: Money..

JE WEET ZELF HOE JE MONEY MOET VERDIENEN :7

Hoofdstuk 4: Guns.

Oke ben je klaar met levelen & geld? Dan zou ik een gun kopen. Mijn favo's

  • Combat MG/SMG.
  • Proximity Mine
  • Grenade
  • Sticky Bomb
  • Carbine Rifle
  • Sniper
  • Auto. Shotgun.
  • Shotgun allemaal.

Dit was mijn tut! Nog 'n idee voor een tut? zeg t

Link to comment
Delen op andere websites

:7 ik vind het een hele hulp :7

LoL...

Maar even serieus... Dat Sony Playstation headsetje? Wat een waardeloos iets... Dat kieper je toch gelijk bij het vuilnis?

Liever geen headset als dat stukje plastic

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

:7 ik vind het een hele hulp :7

LoL...

Maar even serieus... Dat Sony Playstation headsetje? Wat een waardeloos iets... Dat kieper je toch gelijk bij het vuilnis?

Liever geen headset als dat stukje plastic

Dat vindt ik zelf ook, maar als je "te arm" bent om een betere headset te gebruiken. kan je t toch gebruiken. Liever heb ik gwn een Triton AX 180. Maarja sommigen doen het hiermee.. maar wat positief zijn we allemaal!

Link to comment
Delen op andere websites

:7 ik vind het een hele hulp :7

LoL...

Maar even serieus... Dat Sony Playstation headsetje? Wat een waardeloos iets... Dat kieper je toch gelijk bij het vuilnis?

Liever geen headset als dat stukje plastic

Dat vindt ik zelf ook, maar als je "te arm" bent om een betere headset te gebruiken. kan je t toch gebruiken. Liever heb ik gwn een Triton AX 180. Maarja sommigen doen het hiermee.. maar wat positief zijn we allemaal!

Een tritton ax 180 is goedkoper dan die van sony, ik weet niet of je het door hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

:7 ik vind het een hele hulp :7

LoL...

Maar even serieus... Dat Sony Playstation headsetje? Wat een waardeloos iets... Dat kieper je toch gelijk bij het vuilnis?

Liever geen headset als dat stukje plastic

Dat vindt ik zelf ook, maar als je "te arm" bent om een betere headset te gebruiken. kan je t toch gebruiken. Liever heb ik gwn een Triton AX 180. Maarja sommigen doen het hiermee.. maar wat positief zijn we allemaal!

Een tritton ax 180 is goedkoper dan die van sony, ik weet niet of je het door hebt.

hm... heb ik ni gezien

Link to comment
Delen op andere websites

:7 ik vind het een hele hulp :7

LoL...

Maar even serieus... Dat Sony Playstation headsetje? Wat een waardeloos iets... Dat kieper je toch gelijk bij het vuilnis?

Liever geen headset als dat stukje plastic

Dat vindt ik zelf ook, maar als je "te arm" bent om een betere headset te gebruiken. kan je t toch gebruiken. Liever heb ik gwn een Triton AX 180. Maarja sommigen doen het hiermee.. maar wat positief zijn we allemaal!

Maar wel een PS4 kunnen kopen? :7

Link to comment
Delen op andere websites

:7 ik vind het een hele hulp :7

LoL...

Maar even serieus... Dat Sony Playstation headsetje? Wat een waardeloos iets... Dat kieper je toch gelijk bij het vuilnis?

Liever geen headset als dat stukje plastic

Dat vindt ik zelf ook, maar als je "te arm" bent om een betere headset te gebruiken. kan je t toch gebruiken. Liever heb ik gwn een Triton AX 180. Maarja sommigen doen het hiermee.. maar wat positief zijn we allemaal!

Maar wel een PS4 kunnen kopen? :7

als je daar al je geld hebt ingestoken wel ja :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...