Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 maart 2015 Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 Beste, Ik houd binnenkort weer een meeting voor mijn crew maar ik zit met een probleem. Ik weet namelijk echt niet wat ik moet doen in het voorprogramma. Graag wil ik wat leuke ideeën horen om te doen. Iets dat te maken heeft met het thema Cops 'n Crooks. Alvast bedankt! Reageren
coolguynl Geplaatst: 8 maart 2015 Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 (bewerkt) danger als het een mooie dag is waarom doe je dan niet een soort achter volging. Bewerkt: 8 maart 2015 door coolguynl Reageren
Nissan Geplaatst: 8 maart 2015 Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 Cops & Robbers is leuk voor uren op de map van V. Je kunt ook dingen gaan naspelen zoals speeders op de snelweg, een bankoverval (als je meer mensen hebt), of gewoon een race organiseren naar een specifiek punt op de map zonder markers, zodat iedereen zijn eigen weg moet zoeken. Reageren
nolms Geplaatst: 9 maart 2015 Rapport Geplaatst: 9 maart 2015 cops vs robbers is wel een leuke lts misschien http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/jobs/job/pnrJVtHkAka36XyxlzKc2w Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2015 Het word een achtervolging met 3 politie wagens en een helikopter. Bedankt voor jullie bijdrage, hier had ik wat aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.