mondeo_st Geplaatst: 8 maart 2015 Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 hallo ik ben nog opzoek naar twee mensen voor gta online heists voor ps4. het liefst mensen die actief online zijn, minimum 16 jaar en die toch wel goed kunnen spelen. wij zelf zijn zo goed als iedere dag online. bij interesse stuur een bericht op ps4 naar mondeo_st of hoooo1234, je mag ook altijd hier iets laten weten. hopelijk zijn er geintereseerde en komt er een goede vriendschap uit. grtz mondeo Reageren
mikequdel Geplaatst: 9 maart 2015 Rapport Geplaatst: 9 maart 2015 hallo ik ben nog opzoek naar twee mensen voor gta online heists voor ps4. het liefst mensen die actief online zijn, minimum 16 jaar en die toch wel goed kunnen spelen. wij zelf zijn zo goed als iedere dag online. bij interesse stuur een bericht op ps4 naar mondeo_st of hoooo1234, je mag ook altijd hier iets laten weten. hopelijk zijn er geintereseerde en komt er een goede vriendschap uit. grtz mondeo ik denk wel dat ik mee kan doen bn lvl 177 18jaar psn;mikequdel Reageren
JockCranley Geplaatst: 9 maart 2015 Rapport Geplaatst: 9 maart 2015 Geïnteresseerd zolang ik niet met kinderen hoef te gamen. Hoe oud zijn jullie? Reageren
mondeo_st Geplaatst: 10 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 We zijn nog steeds opzoek naar mensen Reageren
hey800 Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 Ik kan mee doen. Ik wil zelf graag die 10 mil pakken. Mijn stats zijn full. Ik ben lvl 230 ongv. Ben zelf 16+. Ik ben zelf serieus en ik ben overal goed in.. Reageren
mondeo_st Geplaatst: 10 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 Perfect wij willen ook graag die 10 milj, je moet maar een vriendschapsverzoek sturen op ps4 Reageren
hey800 Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Ik heb een vriendenverzoek gestuurd, nog geen reactie? Wanneer wil je de heists gaan doen? En je kan mij ook toevoegen; th3_killertj3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.