Jump to content

[GIVE-AWAY] Banner,Sign of Avatar [MINI]

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi, GTAF!

Morgen is heists uit! Eindelijk :D.

Maar.... Daar gaat dit topic niet over (helaas :roll: ).

Dit is gewoon een kleine give-away voor de mensen die niet zo goed designen. Of het natuurlijk niet leuk vinden etc!

Gewoon een klein give-awaytje.

Als je niet weet wat je te wachten staat van mij,

kijk even op mijn Portfolio: http://www.BionicArtz.carbonmade.com (Zal om negen uur geüpdate moeten worden of eerder.)

En even een klein screenshotje van wat ik even heb gemaakt in tien minuutjes, http://prntscr.com/6ercb7. Gewoon een kleine Anime(Naruto), YouTube banner. Met Bionic Artz erin, maar dat is mijn eigen kanaal :puh:.

Zeg in de reactie's als je mee wilt doen :).

(Ben je zelf goed in designen zal je niet kunnen meedoen, want ik zelf ben ook niet goed en de mensen die niet kunnen designen verdienen het eerder naar mijn mening..)

(Klein vraagje hoor, als je een goede intro kan maken of iemand anders die dat voor 2,50 of goedkoper doet PM me ff <3)

Bewerkt: door iRico
Geplaatst:

Ik zou het willen. Ik en een vriend hadden een kleine noodoplossing voor een Youtube banner en Youtube avatar, maar we zijn niet heel erg goed. Hij moet even het bestand sturen dan kan ik het later naar jou sturen. Maar heel even wachten. We hebben het ook echt nodig, want ons logo ziet er nogal basic uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...