gtavboy Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 al je de 10 milj $ bonus wild krijgen mag je dan vanaf de 1e heist die ik speel al geen leven verspillen of ?? ik snap de uitleg niet echt van rockstar Reageren
hey800 Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 Je moet dezelfde crew steeds hebben bij elke heist mission, daarnaast moet je ze allemaal in de goede volgorde doen, je moet alle missies op ''Hard'' spelen. En het moeilijkste: Jij en jou crew mogen alle missies nooit dood gaan. Dus als je 1x dood gaat dan heb je het al niet meer. Volgens mij is het op deze manier! Veel succes! Reageren
gtavboy Geplaatst: 10 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 en stel ik ga nu met andere mensen de heist spelen en we verliezen sowiezo een leven kan ik die 10milj dan voor altijd vergeten ?? Reageren
hey800 Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 Voor altijd weet ik niet maar voor die reeks achter elkaar wel Reageren
AXIO Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 Voor altijd niet. Je kan het blijven doen tot het lukt (denk ik) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.