Jump to content

Heists vragen!?


Yoeerii

Recommended Posts

Ik zal de allereerste algemene vraag maar stellen..

HOE WERKT HET?

Ik speel het nu, soort van.. Probeer invites te accepten, krijg er zoooooveel.

Wat is wat? Wanneer heb je een volledige heist gedaan? Er zijn allemaal setup dingen etc. maar hoe kan je nou met dezelfde mensen 1 heist volledig doen?

Link to comment
Delen op andere websites

ALGEMENE VRAAG:

Oke, om een heist te starten ga je naar de L lester. Je gaat naar hem toe en hij zegt: Ga weg. Daarna gaat ie je bellen na een tijdje. Dan gaat ie zeggen oke, you are ready to start vervolgens MOET ja MOET je een high-end appartement hebben bijv de Eclipse Towers of Richard Majestics. Dan ga je daar naartoe en is er een kamer met plattegrond enzo. Rest is makkelijk. Setup dingen zijn er idd die kan je achter elkaar doen via de heist kamer. Als je met dezelfde mensen 1 heis tvolledig wil doen moet je dezelfde mensen gebruiken simple as wat.. Waneer je een volledige heist hebt gedaan? Na een hevige gebeurtenis enzo.

TIP voor de Heists: als je 10,000,000 wil moet je met dezelfde crew spelen en 0 keer dood gaan dus met dezelfde spelers.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus je kan ook het Setup gedeelte overslaan? Of moet dit altijd?

En de volgorde van de heists zijn? Want ik wil niet altijd zelf leiden. Maar wil wel die bonus.. Kan ik die normale bonus ook halen zonder setups te doen?

Bewerkt: door Yoeerii
Link to comment
Delen op andere websites

Dus je kan ook het Setup gedeelte overslaan? Of moet dit altijd?

En de volgorde van de heists zijn? Want ik wil niet altijd zelf leiden. Maar wil wel die bonus.. Kan ik die normale bonus ook halen zonder setups te doen?

Setups moeten altijd, dit zijn voorbereidingen voor de echte heist.

Je krijgt de heists in volgorde van Lester. ( Fleeca bank, Prison Break, Humane raid, -naam vergeten- en de Pacific standard bank.)

Voor de 10mil bonus moet je alle heists + setups met dezelfde mensen op Hard uitspelen.

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Vraag:

Ik ga a.s. vrijdag met wat leden van mijn crew de heists doen. Zoals men wel zal weten is dat de 1e heist maar met 2 man kan. Nu is mijn vraag: uit hoeveel missies bestaat de voorbereiding + heist? En hou lang doe je ongeveer over alles van deze heist?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...