gtavboy Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 sommige mensen konden meteen allrs al kopen . maar de bedoeling is dus dat je het uncloked of? en zijn de meeste auto's pegasus autoe of?? Reageren
Gerritje040 Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Even een verbetering want kon het zelf niet goed lezen. Sommige mensen konden meteen alles al kopen. Maar de bedoeling is dus dat je het unlockod of zijn de meeste auto's van Pegasus auto's? Reageren
harry1985 Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Ik kan die auto karin gepantserd niet kopen hoe kan dit ? Reageren
Mike0709 Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 De mogelijkheid voor de karin (+de gepanserde) te kopen kreeg ik pas na de eerste heist. Dus ik neem aan dat je dat eerst moet doen. Reageren
gtavboy Geplaatst: 11 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Even een verbetering want kon het zelf niet goed lezen. Sommige mensen konden meteen alles al kopen. Maar de bedoeling is dus dat je het unlockod of zijn de meeste auto's van Pegasus auto's? wat doe je nou lijp dan Reageren
nightslayer Geplaatst: 15 maart 2015 Rapport Geplaatst: 15 maart 2015 Meeste voertuigen worden vrijgespeeld na een bepaalde setup of heist Reageren
larfje94 Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 (bewerkt) De (armored) Kuruma - tutorial heist De Casco een velum en een Prison Bus - Prison Raid Heist De Insurgents met en zonder gun, de hydra en de valkyre - Humane labs Technical - Trevor's heist finale Lectro en Savage - pacific standard bank job. dat waren ze allemaal wel geloof ik. Bewerkt: 21 maart 2015 door larfje94 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.