pietermaster Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 (bewerkt) De voorbereiding missies zijn al gedaan. Ik zoek drie mensen om mee te spelen, heb het al vaak geprobeerd en dan ging het goed maar dan moet weer zo nodig iemand weggaan. Graag mensen die ook lezen en luisteren zoals ik, want ik word gek van die gasten die gewoon niet luisteren naar wat er gezegd word door die dude en daardoor de heist weer mis gaat. Dus wie wil? Is voor ps3 btw! Bewerkt: 11 maart 2015 door pietermaster Reageren
harry1985 Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Is mij ook al te vaak gebeurd helaas. ben er vanavond weer op hopelijk gaat het dan wel stukken beter. Reageren
pietermaster Geplaatst: 11 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Oké kunnen we misschien wel samen? Had hem net echt bijna gehaald met een redelijke crew maar die is ook al weer weg. Als er nog mensen zijn het aanbod staat nog open! Reageren
Frieslandterp23 Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Jow, Voeg mij maar toe op psn Frieslandterp23. Ben wel in voor een heist Reageren
rickbrinkman Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 ik wil ook wel. wanneer kan je? Reageren
pietermaster Geplaatst: 11 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Lol ik kom ook uit Friesland ;p ik voeg je toe als ik thuis ben denk dat het morgen word, moet vannacht werken namelijk. Rickbrinkman wat is je psn? Als er nog 1 iemand bij komt hebben we een mooi groepje. Reageren
rickbrinkman Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Mijn psn is rickbr1993 ik weet nog wel iemand maar hij zit niet op deze forum of clan... >>> Door Venzio: Dubbelpost samengevoegd, zou je in de toekomst graag de 'Edit-knop' willen gebruiken? <<< Reageren
pietermaster Geplaatst: 12 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2015 Ik ben nu online, ik zal jullie even toevoegen. Mijn psn is: HappyShooter92 Reageren
Strymon Geplaatst: 12 maart 2015 Rapport Geplaatst: 12 maart 2015 Ik ben nu online, ik zal jullie even toevoegen. Mijn psn is: HappyShooter92 Beter joinen jullie een degelijke crew op social club, dat maakt alles een stuk makkelijker Reageren
rickbrinkman Geplaatst: 12 maart 2015 Rapport Geplaatst: 12 maart 2015 Ik ben nu online, ik zal jullie even toevoegen. Mijn psn is: HappyShooter92 Beter joinen jullie een degelijke crew op social club, dat maakt alles een stuk makkelijker Ik kan wel een clan maken? Reageren
pietermaster Geplaatst: 13 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Ja die clan is een goed idee. Als je dat wilt aanmaken zou het een stuk makkelijker gaan! Ik stem voor? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.