Jump to content

[PS3] heist spelers gezocht


GolfG60

Recommended Posts

Gutentag,

GekkieJ01 en ik zoeken nog 2 spelers voor de heists, wij kunnen vanaf de Prison Break heist beginnen.

We zoeken serieuze spelers, met ervaring en met een hoog level character, ook gebruiken wij skype voor te communiceren.

Wij zijn vaak later op de dag online.

Eerste heist zal 25-25-25-25 qua uitbetaling worden vanwege de trophy, rest van de heists zal het zo uitbetaald worden dat de opzetter(ik) de investering grotendeels eruit haal.

Bij interesse, laat het maar hier of in een pb naar mij weten.

Gr,

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil meedoen! 1 probleem : Ben aan het wachten to Psn mij een e-mail stuurt met mn wachtwoord (kan 3-5 dagen duren).

heb nu een nieuwe account (voorlopig) en ben level 8 ofzo. Vorige account was ik level 198, dus ik heb wel wat ervaring.

Jc10110 is de nieuwe account.

In de toekomst speel ik dan natuurlijk terug met mn oude account ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil meedoen! 1 probleem : Ben aan het wachten to Psn mij een e-mail stuurt met mn wachtwoord (kan 3-5 dagen duren).

heb nu een nieuwe account (voorlopig) en ben level 8 ofzo. Vorige account was ik level 198, dus ik heb wel wat ervaring.

Jc10110 is de nieuwe account.

In de toekomst speel ik dan natuurlijk terug met mn oude account ;)

Heb terug toegang tot mn oude account, ready to play @ lvl 198 !

psn-naam : jordicoppens

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben voor!

kan eventueel via skype communiceren maar heb ook een headset, ben vaak avonds online te vinden ;)

level: 91

PSN: Friso17

Groeten

Heb terug toegang tot mn oude account, ready to play @ lvl 198 !

psn-naam : jordicoppens

Ik zal even met GekkieJ01 overleggen over jullie, qua level zit het in ieder geval wel snor, het gaat vooral vanwege de skills en natuurlijk wapenvoorraad.

Jordi, heb jij ook Skype? Alhoewel GekkieJ01 en ik ook een headset hebben, prefereren we Skype omdat het net wat zuiverder is.

Ik voeg jullie twee alvast toe.

Edit, Friso, ik kan jou niet vinden op PSN, weet je zeker dat je nickname klopt?

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook skype! Mijn skype naam is denk ik gewoon jordi coppens

Lang leve anonimiteit ! :D

Ik vind er gelijk een stuk of 6 haha, voeg mij anders maar toe, Golf--G60 met dubbele streep.

toegevoegd!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...