Jump to content

Grand Theft Auto V Uitstel


LonelyHowl

Grand Theft Auto V uitstel  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat ga jij doen als Grand Theft Auto V wéér wordt verplaatst?

    • Ik koop het spel alsnog!
      18
    • Ik koop het spel niet meer!
      4
    • Ik word boos en gooi mijn bureau omver.
      13


Recommended Posts

Bovendien is een controller in zo goed als elk opzicht inferieur aan een muis en toetsenbord.

Aangezien je in GTA 80% van de gehele tijd aan het rijden of vliegen bent, is een controller wel degelijk fijner naar mijn mening.

Tenzij je in het echt ook stuurt met full lock naar links of rechts, en natuurlijk wisselt tussen vol gas, geen gas en vol remmen.

Enige voordelen die een muis met toetsenbord heeft, is tijdens schiet acties, overige 10% van je gehele GTA 5 carrière.

GTA 4 heb ik toentertijd ook gewoon (uit)gespeeld met een Xbox 360 controller op de pc, en persoonlijk geen muis gemist, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zal hem hoe dan ook kopen voor PC (dat is ook een van de redenen dat ik een computer in elkaar hebt gezet).

Buiten dat zal ik net zoals GolfG60 zegt GTA 5 met een controller uitspelen, heb ik ook gedaan bij BF3, GTA4, Dying Light, Dead Island etc.

Bewerkt: door JustDoIt.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen Xbox One of PS4, dus word het PC.

Hopelijk werkt het op een GTX 650 op low en 1080P zonder AA.

Eigenlijk boeit het heel weinig, als student vraag je wel af of ik het wel of niet moet halen.

Op dag 1 (14 april) kan ik toch niet langer dan 1 uur bezig houden met GTA V, dat is dus spel ophalen, installeren en dan kan ik niet eens op dezelfde dag spelen

Omdat ik 15 april een presentatie moet geven. En daarna moet ik voor 17 april project afronden.

Bewerkt: door T2own-Gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...