Mocrotunus Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 (bewerkt) PS4 GTA Online Heists Ik ben op zoek naar drie andere PS4 spelers die de heist op volgorde willen spelen en de 10 miljoen willen. Het belangrijkste is dat je echt aanwezig moet zijn en veel tijd vrij moet hebben, omdat de heist met 4 spelers werkt en je KD moet hoger dan 1 zijn. Wanneer we beginnen is nog niet meegedeeld, maar als we volledig zijn kan ik pas de datum opzeggen. En we beginnen van het begin je mag dus geen heists gespeeld hebben. En er zijn nog regels! De regels: Andermans materiaal vernielen is zeker niet toegestaan. Als je een headset hebt mag je het zeker gebruiken, maar natuurlijk niet tegen elkaar uitschelden is niet de bedoeling. Je moet zeker aanwezig zijn! Deelnemer PSN Aanwezigheidsstatus Headset Mocrotunus Mocrotunus Aanwezig Nee skullz-000 Skullz-0806 Aanwezig Nee Sorry dat er geen tabel is om het makkelijk te maken, maar schrijf je naam hieronder! Bewerkt: 11 maart 2015 door Mocrotunus Reageren
Niked Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 (bewerkt) Wanneer ? EDIT: Skullz-0806 geen headset weekend is misschien het best ? Bewerkt: 11 maart 2015 door skullz-000 Reageren
Mocrotunus Geplaatst: 11 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Wanneer ? Hangt er vanaf, want het moet een crew die stand houdt tot de laatste heist. Zodra er meerdere zich aanmelden, kunnen we beginnen. Stuur jou PSN als je mee wilt doen. Reageren
Caswessels Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Ik wil wel meedoen maar heb als 2 heists gedaan psn:Caswessels Reageren
ChAoZ_xUnknown Geplaatst: 12 maart 2015 Rapport Geplaatst: 12 maart 2015 Ik wil mezelf aanmelden, ben vrijwel de gehele dag beschikbaar en zie mezelf als een redelijk goede GTA speler. Voeg mij maar toe mijn psn is ChaoZ_xUnknown ik heb een headset Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.