iRico Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Na heist zoeken 2 uur vond ik iets! YES YES YES! Eerste heist... NEE die gast leaved natuurlijk. Toen had ik 2 uur loading GTA Online, hoop opgegeven en opnieuw opgestart. En nu krijg ik de volgende error als ik naar Online ga: "The Rockstar game services have failed to sync files to play GTA Online. Please return to Grand Theft Auto V and try again. " Weet iemand wat ik moet doen? ** SCREENSHOT KOMT ZO HOOR! ** Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Servers zijn aan het trippen atm. Geef t een paar dagen tot iedereen weer wat verspreid is met wat andere games en alles werkt weer zoals t hoort. Reageren
iRico Geplaatst: 11 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Dus kan ik maar paar dagen geen heists spelen? Jaaa daag ROCKSTAR Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Zal soms gaan. Als de servers niet al te zwaar belast zijn. Je kunt anders altijd nog de gamedata verwijderen en daardoor de updates opnieuw installeren etc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.