Jump to content

Heists onduidelijk, ?


harry1985

Recommended Posts

Hey forum gebruikers. Ben ik nu de enige hier die de heists soms erg onduidelijk vind. ? Namelijk het volgende probleem. Ik zou graag andere missies willen spelen dan alleen die prison missies. Hoe kom ik verder om een bank bijvoorbeeld te overvallen. ? Ook is het onduidelijk welke missie je moet gaan opstarten. Dus kortom hoe kom je verder ? ( krijg alleen tot nu toe wat prison missies ).

Ook is het erg onduidelijk over diverse voertuigen, Zo kan ik die auto karin sport niet kopen. Of die auto met die pistool op dak. ? en nog aantal voertuigen die ik nog nergens kan vinden heel apart !

Als iemand uitleg over heeft HEEL GRAAG :) Want ik vind het best onduidelijk allemaal...

Groetjes en alvast bedankt namens mij :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan gewoon veder je doet het instappen...

die heist met de prison is de setup dat doe je iets van 3x of 4x dan doe je de groote heist

als je dat hebt afgerond krijg je nieuwe dingen elke setup die je speelt enzo is een auto vrijspelen die je daar ziet

dus zie je de heist met hydra jet en je hebt hem gespeeld krijg je de hydra jet komt te koop !

voor 3 miljoen enzo

die auto met de gun achterop kan je ook pas kopen als jje er mee gespeeld hebt en via pagasus bestellen (prijs 950.000)

Link to comment
Delen op andere websites

De heists zijn op volgorde dus je begint bij de fleeca bank heist hievoor moet je eerst heist setups doen ( het voorbereiden van de heist) als je deze heist hebt voltooid kan je pas met de prison break heist beginnen ook hier zijn er setups. En zo door.

Voertuigen speel je vrij na elke heist.

Link to comment
Delen op andere websites

je hebt de heist missie wel pas uitgespeeld als je hem zelf als host heb gedaan.

je kan wel 1000x die bus en vliegtuig jatten of die advocaten dood schieten maar je gaat pas verder als je zelf als host de heists voor lester hebt gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

je hebt de heist missie wel pas uitgespeeld als je hem zelf als host heb gedaan.

je kan wel 1000x die bus en vliegtuig jatten of die advocaten dood schieten maar je gaat pas verder als je zelf als host de heists voor lester hebt gedaan.

als je de missies joint unlock je fe autos dan wel gewoon of?
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...