Malinia Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 (bewerkt) GESLOTEN MET DE REDEN: ONBEKEND Bewerkt: 12 maart 2015 door Malinia
ThunderDuck Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Wat hoop je hiermee te bereiken?
LonelyHowl Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Natuurlijk is racisme een slechte zaak, maar om dit op een forum proberen te gaan doen? Dan weet je de mening van een aantal mensen die je toch niet kent. Je kan natuurlijk ook een manifestatie of demonstratie gaan houden, maar daar kom je ook niet ver mee.
LonelyHowl Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Wat hoop je hiermee te bereiken? Vote up
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Dus een nee voor het idee? Moeten we nou nee zeggen of...? Maar inderdaad. Ik zeg ook Nee.
Phoenyxar Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Qua concept is het wel een vrij origineel idee, maar ik ben niet geheel zeker of hetgene dat je wilt bereiken mogelijk is met de ingame camera? (Aangezien ik er van uitga dat je de characters wilt filmen) Als je genoeg spelers kunt vinden en iets degelijks kunt samenstellen kan het wel een interessante persiflage zijn. Maar ik zou eerst eventjes kijken in hoeverre het kan.
SpacyColours Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Ik waardeer je doel maar de harde waarheid lijkt me dat het niet zal gaan helpen. Misschien dat het op grote schaal een klein beetje helpt, met die bekende voetballers wat wereldwijd wordt uigezonden, maar op kleine schaal heeft het denk ik weinig zin.
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 (bewerkt) Ik waardeer je doel maar de harde waarheid lijkt me dat het niet zal gaan helpen. Misschien dat het op grote schaal een klein beetje helpt, met die bekende voetballers wat wereldwijd wordt uigezonden, maar op kleine schaal heeft het denk ik weinig zin. Inderdaad. De kans dat het als een groot iets word beschouwt is even groot als de kans dat je morgen ineens 30 miljoen wint. En dan nog gaat het tot de meeste mensen ècht niet doordringen. Geloof me: Racisme kan niet, en als iets niet kan word het meestal ook opgelost, maar dit, dit is iets wat niet weg gaat en ook niet meer te genezen valt. Het verschil tussen wit en zwart zal er zijn, en daar moet mee geleeft worden, maar we (wit) maken al sinds de Griekse tijden oneerlijk gebruik van dit verschil, en dat zal blijven gebeuren. Geloof me. Geen mens die het zal kunnen veranderen, al heeft die gene al het geld wat je kunt hebben. Ook zal het altijd vanaf de kant van de blanke mensen racisme genoemd worden. Als een zwart/getint persoon een blank persoon discrimineert word het niet gezien als racisme. Bewerkt: 11 maart 2015 door Ezra24rct3
Lars Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 nee ik zeg geen nee tegen racisme. dag
T2own-Gamer Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 (bewerkt) Onderwerp racisme is te ingewikkeld voor mij. Ik als blank persoon kan ik niet een onderwerp over racisme starten. blank persoon + racisme = racist gekleurde persoon + racisme = slachtoffer Net als afro-amerikanen elkaar "nigga" noemen. Doodnormale zaak blijkbaar. Als blanken elkaar "arier" of "blanke" gaan noemen, vinden meeste mensen dat niet normaal. Ik heb zelf nooit meegemaakt dat een gekleurde een blank persoon ariër noemde of blanke. :$ Bewerkt: 11 maart 2015 door T2own-Gamer
SpacyColours Geplaatst: 12 maart 2015 Rapport Geplaatst: 12 maart 2015 Racisme is eigenlijk een beetje een ouderwetse term imo, het komt nog wel voor maar negen van de tien keer bedoelt men eigenlijk discriminatie. Daarbij is racisme zelf ook discriminatie natuurlijk. Maar in onze huidige maatschappij vind ik discriminatie over het algemeen wel een probleem, racisme specifiek niet zo. Trouwens, ik denk dat het ook niet heel geloofwaardig overkomt om er als GTA community een halt toe te roepen.
Recommended Posts