Jump to content

[IDEE] Zeg nee tegen racisme.

Recommended Posts

Geplaatst:

Onzin..

Als een Marokkaan/Neger/Pool/Rus/Turk een discriminerende opmerking maakt tegen een Nederlander is het maar dat je er mee moet leven.

Als een Nederlander een discriminerende opmerking maakt tegen een Marokkaan heb je geluk dat je er maar met 2 steekwonden van af komt :kots:

Geplaatst:

Daar is ie weer....

Wat een larie, alles word tegenwoordig op racisme gegooid, en o wat zijn we zielig.

Valtme nog mee dat je dit zegt een niet aan komt met de slavernij, waar iedereen tegenwoordig ook een handje van heeft.

Degene die hier constant over lopen te janken. Dat zijn degene die dit juist in stand houden.

Als er een keer gestopt wordt door die personen ermee, dan zal het een stuk minder zijn.

Ik loop toch ook niet te janken tegen de Duitsers dat ze hier tig jaar geleden binnen gevallen zijn.

Hierbij wil ik nog wel even vermelden dat door daden van sommige figuren, hier in Nederland en daarbuiten, mijn mening over die bepaalde bevolkingsgroepen wel minder word, maar dat maakt mij nog niet direct een racist.

Geplaatst:

Onzin..

Als een Marokkaan/Neger/Pool/Rus/Turk een discriminerende opmerking maakt tegen een Nederlander is het maar dat je er mee moet leven.

Als een Nederlander een discriminerende opmerking maakt tegen een Marokkaan heb je geluk dat je er maar met 2 steekwonden van af komt :kots:

Dit

Geplaatst:

En deze reacties tonen bijgevolg ook zeer goed waarom het dus wel nodig is.

Waarom sommigen dit vanuit een slachtofferrol schrijven is ook een vraagteken.

Geplaatst:

slotje.gif

Wanneer de topicstarter met een concreet plan bij een GM+ komt kan het topic weer geopend worden. Verdere discussie omtrent racisme kan uiteraard in ons Opinie-subforum.

>>> Door Big Boss: Sluit het dan ook, hè, Guard. :clown:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...