Jump to content

BBC maakt tv-serie over Grand Theft Auto

Recommended Posts

Geplaatst:
De Britse televisiezender BBC maakt een serie over gamereeks Grand Theft Auto.

_69888071_69880851.jpg

Dat meldt de BBC donderdag. De tv-serie maakt onderdeel uit van het initiatief Make It Digital, waarmee het Verenigd Koninkrijk een nieuwe generatie wil inspireren om te werken met digitale technologie.

Volgens technologiejournalist Guy Cocker, die werkt aan de tv-serie, gaat de serie over "het maken van Grand Theft Auto". Het zou daarmee een dramaserie worden over de ontwikkeling van de game en de opkomst van ontwikkelaar Rockstar.

De serie wordt uitgezonden op BBC 2, de releasedatum is nog onbekend.

Grand Theft Auto V is recentelijk opnieuw uitgebracht met een first-person-modus. Ook heeft Rockstar een update uitgerold die het mogelijk maakt om online heists te spelen.

http://www.nu.nl/gam...theft-auto.html

https://twitter.com/...985333017391104

Eigenlijk meer een serie over de making of GTA dan, ik denk niet dat we gedramatiseerde heists moeten verwachten.

Geplaatst:

Zal het ook gaan over het maken van de eerste games of ook over wat er na kwam? Op zich zou ik geen probleem hebben met de oorspronkelijke jaren, maar daar hebben we al kleine documentaires over gezien, dus een serie over alles erna zou ook wel leuk lijken. Maar alleszins toch iets om naar uit te kijken.

Geplaatst:

Ik ben even aan het uitzoeken hoe dit zit. Zodra ik meer weet zal ik een nieuwsbericht op de frontpage zetten. :)

Is namelijk wel vaag of R* er iets mee heeft te maken. Hopelijk kunnen we zo het antwoord lezen.

Geplaatst:

Ik ben zeer benieuwd hoe deze serie zal gaan uitpakken, verder ben ik erg onder de indruk!

Gelukkig heb 'k BBC2, dus dat zit wel snor. Verder zal ik deze gloednieuwe serie proberen te volgen :O

Geplaatst:

Waarvan ben je erg onder de indruk? Het enige dat we hebben is een ietwat onduidelijke aankondiging.

• 6 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...