NilsHolgersson Geplaatst: 12 maart 2015 Rapport Geplaatst: 12 maart 2015 De Britse televisiezender BBC maakt een serie over gamereeks Grand Theft Auto. Dat meldt de BBC donderdag. De tv-serie maakt onderdeel uit van het initiatief Make It Digital, waarmee het Verenigd Koninkrijk een nieuwe generatie wil inspireren om te werken met digitale technologie. Volgens technologiejournalist Guy Cocker, die werkt aan de tv-serie, gaat de serie over "het maken van Grand Theft Auto". Het zou daarmee een dramaserie worden over de ontwikkeling van de game en de opkomst van ontwikkelaar Rockstar. De serie wordt uitgezonden op BBC 2, de releasedatum is nog onbekend. Grand Theft Auto V is recentelijk opnieuw uitgebracht met een first-person-modus. Ook heeft Rockstar een update uitgerold die het mogelijk maakt om online heists te spelen. http://www.nu.nl/gam...theft-auto.html https://twitter.com/...985333017391104 Eigenlijk meer een serie over de making of GTA dan, ik denk niet dat we gedramatiseerde heists moeten verwachten. Reageren
FGras Geplaatst: 12 maart 2015 Rapport Geplaatst: 12 maart 2015 Ga ik zeker kijken, lijkt mij erg interessant. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 maart 2015 Rapport Geplaatst: 12 maart 2015 Zal het ook gaan over het maken van de eerste games of ook over wat er na kwam? Op zich zou ik geen probleem hebben met de oorspronkelijke jaren, maar daar hebben we al kleine documentaires over gezien, dus een serie over alles erna zou ook wel leuk lijken. Maar alleszins toch iets om naar uit te kijken. Reageren
Joriz Geplaatst: 12 maart 2015 Rapport Geplaatst: 12 maart 2015 Ik ben even aan het uitzoeken hoe dit zit. Zodra ik meer weet zal ik een nieuwsbericht op de frontpage zetten. Is namelijk wel vaag of R* er iets mee heeft te maken. Hopelijk kunnen we zo het antwoord lezen. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 12 maart 2015 Rapport Geplaatst: 12 maart 2015 Ik ben zeer benieuwd hoe deze serie zal gaan uitpakken, verder ben ik erg onder de indruk! Gelukkig heb 'k BBC2, dus dat zit wel snor. Verder zal ik deze gloednieuwe serie proberen te volgen :O Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 12 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2015 Waarvan ben je erg onder de indruk? Het enige dat we hebben is een ietwat onduidelijke aankondiging. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 12 maart 2015 Rapport Geplaatst: 12 maart 2015 Nou, ik ben erg onder de indruk omdat er een aankondiging is van een nieuwe serie. Reageren
Joriz Geplaatst: 12 maart 2015 Rapport Geplaatst: 12 maart 2015 Ik heb enige duidelijkheid proberen te scheppen in dit nieuwsbericht: http://www.gtaforum.nl/topic/134096-bbc-gaat-programmeren-bij-kinderen-promoten-met-gta-dramaserie Reageren
elmotje Geplaatst: 3 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2015 niets van gezien helaas maar zal nog wel ergens op het net te vinden zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.