Jump to content

Karin futo sp vindplaats?


ole23

Recommended Posts

Hallo,

Een paar dagen geleden had ik een futo maar na een achtervolging met de politie waarbij ik dood ging ben ik mijn auto kwijt.hij staat niet bij de politie inpound want daar stond nog twee auto's van mij. Dus daarom stond de futo niet daar.

Ik was vandaag 2/3 uur aan het zoeken naar de futo met geen resultaat.

En mijn vraag is op welke plaatsen kan ik hem vinden en in wat voor auto moet ik rijden dat hij spawnt.

Het liefst geen filmpjes posten want daar heb ik niet veel aan omdat ik alleen internet heb via de telefoon.

Alvast bedankt.

Bewerkt: door ole23
Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon wachten tot je m weer een keer ziet, tot die tijd andere leuke dingen doen. Ik wil zelf ook nog een keer een Youga (bravado) vinden om te upgraden, maar zoeken heeft toch weinig zin... xD

ja je hebt gelijk.ik heb hem trouwens nu wel gevonden. En over jou bericht over de youga ik weet een vaste spawn plek voor die bus

Ik had de locatie all een keer in een topic gepost ik weet alleen niet meer of het in de GTA online threat was of hier in de general maar ik zoek wel even voor je.

Bewerkt: door ole23
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...