Caswessels Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Kan iemand mij helpen met de humane labs raid- deliver EMP kom er niet doorheen. Iemand die weet hoe die moet en me wilt helpen kan me toevoegen op PSN : Caswessels (PS4) Reageren
nightslayer Geplaatst: 15 maart 2015 Rapport Geplaatst: 15 maart 2015 Speel rustig. Liefst met 4 vrienden met mic zodat ge makkelijk kunt afspreken. Reageren
AXIO Geplaatst: 15 maart 2015 Rapport Geplaatst: 15 maart 2015 Dat is een heist waar je gewoon met ze vieren met elkaar moet communiceren anders haal je het niet. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 15 maart 2015 Rapport Geplaatst: 15 maart 2015 Wij hebben hem gister gedaan zonder mics. Als iedereen weet wat de bedoeling is (en Silencers!! gebruikt) dan is hij niet zo moeilijk. mannetjes die dicht bij elkaar staan snel omleggen (kan ook alleen, mits je snel genoeg bent). de rest is vrij eenvoudig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.