KoningJesper Geplaatst: 14 maart 2015 Rapport Geplaatst: 14 maart 2015 Weet iemand waar je goedkoop (2e ands) GTA posters an kopen? Groet Jesper Reageren
Lars Geplaatst: 14 maart 2015 Rapport Geplaatst: 14 maart 2015 Marktplaats.nl Ebay.nl Misschien heeft een game winkel in jouw buurt er nog wat? Wie weet . Reageren
RUBENN Geplaatst: 14 maart 2015 Rapport Geplaatst: 14 maart 2015 Zoiets als dit bijvoorbeeld? Niet duur en als je niet in de buurt woont (Groningen) is het ook makkelijk te versturen Reageren
Malinia Geplaatst: 14 maart 2015 Rapport Geplaatst: 14 maart 2015 hij wilt die naakte om af te trekken xD Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 14 maart 2015 Rapport Geplaatst: 14 maart 2015 Waarom nou een 2e hands poster? Er zijn immers genoeg nieuwe GTA V posters voor geen ene cent... Op verschillende (game) sites, winkels zijn genoeg leuke posters te vinden. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 14 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2015 Marktplaats. Marktplaats.nl Ebay.nl Misschien heeft een game winkel in jouw buurt er nog wat? Wie weet . Ja op MP zag ik ze eerst niet. Nu wel. OP eBay zijn ze best duur. 9 euro voor 1 poster. En dan te bedenken dat je je hele kamer vol wil Zoiets als dit bijvoorbeeld? Niet duur en als je niet in de buurt woont (Groningen) is het ook makkelijk te versturen Ja die bijvoorbeeld Die wilde ik wel hebben hij wilt die naakte om af te trekken xD Waarom nou een 2e hands poster? Er zijn immers genoeg nieuwe GTA V posters voor geen ene cent... Op verschillende (game) sites, winkels zijn genoeg leuke posters te vinden. Tien euro voor 1 poster vind ik best veel…. Reageren
Votair Geplaatst: 15 maart 2015 Rapport Geplaatst: 15 maart 2015 Waarom nou een 2e hands poster? Er zijn immers genoeg nieuwe GTA V posters voor geen ene cent... Op verschillende (game) sites, winkels zijn genoeg leuke posters te vinden. Klik Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 15 maart 2015 Rapport Geplaatst: 15 maart 2015 Ja oke, zulke posters zijn aan de dure kant. Maar je moet bedenken dat ook de verzendkosten en de BTW er bij in zitten. Reageren
Votair Geplaatst: 15 maart 2015 Rapport Geplaatst: 15 maart 2015 (bewerkt) Ja oke, zulke posters zijn aan de dure kant. Maar je moet bedenken dat ook de verzendkosten en de BTW er bij in zitten. Zitten er nog niet bij.. Bewerkt: 15 maart 2015 door Votair Reageren
Michael Geplaatst: 15 maart 2015 Rapport Geplaatst: 15 maart 2015 Waarom nou een 2e hands poster? Er zijn immers genoeg nieuwe GTA V posters voor geen ene cent... Vertel mij eens waar je goedkope posters kan kopen en dan praten we verder. En niet van de slechte kwaliteit, echt goede kwaliteit zoals Rockstar die zou leveren? Dan praten we wel verder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.