Jump to content

LCPD First Response probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Sorry voor me 2e topic, aangezien ik de mod zelf wel al aan de praat heb en deze vraag over iets anders gaat heb ik een nieuw topic gemaakt..

Ik krijg GTA IV niet opgestart, zodra ik als administrator de LaunchGTAIV.exe aanklik dan krijg ik even een schermpje en poef weg is die en gebeurd er niks..

Ik vrees dat het aan de ScriptHook ligt want als ik die verwijder dan doet ie het wel weer heb andere versies geprobeerd maar tevergeefs.. Ook meerdere malen de mod eraf gegooid en opnieuw erop gezet maar dat werkt ook niet..

Hoe kan ik dit oplossen wil graag de nieuwe mod gebruiken in het spel heb ik nog niet kunnen doen nu ben al de hele dag grieperig hiermee bezig...

Bedankt voor de hulp.

Edit, probleem is opgelost alles werkt!

Bewerkt: door Joost01
Geplaatst:

Was het niet bij de mod afhankelijk wat voor patch versie je hebt draaien?

Hoe kan ik zien welke patch versie ik heb draaien en welke ik nodig heb? Kun je me hiermee helpen?

Geplaatst:

Rechter muisknop op GtaIV.exe en dan het tablad details (uit me hoofd gezegd)

Dit zal laten zien op welke patch het draait (version: xxxxxxx

Ik heb even snel opgezocht, gebruik namelijk de mod zelf niet en kwam dit tegen: LCPD FIRST RESPONSE 0.95 RC2 ... Does not work on patch 1.0.4

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...