Jump to content

Systeem voor GTA V PC


spionteam

Recommended Posts

hey allemaal,

Ik heb net even de systeem eisen gelezen voor GTA V voor de pc die hopelijk 14 april uitkomt en niet in Mei ofzo... (you see what i did there ? Nee? nou dat rockstar het weer zou uitstellen)

En ik vroeg me af... is mijn pc goed genoeg om op High te spelen op zn minst ?

Windows 7 Professional 64 Bit

Processor :: AMD FX™-4130 Quad-Core Processor

Geheugen (RAM):: 8,00 GB

AMD Radeon R7 260x Series

500 GB HDD

120GB SSD

Als ik nog wat moet bijvoegen, hoor ik het graag ;)

Bewerkt: door spionteam
Link to comment
Delen op andere websites

Jouw pc zal het spel zeker kunnen draaien, ervan uitgaande dat Rockstar er een goede port van gemaakt heeft.

Op high gaat denk ik niet lukken, ligt er aan wat je resolutie is. De videokaart is in ieder geval wat langzamer dan de aanbevolen videokaart.

Dus op 1080p ga ik ervan uit dat je alles medium wel moet kunnen draaien en misschien een paar dingen op high, ligt er natuurlijk ook aan met welke framerate je tevreden bent.

De processor is ook wat langzamer dan aanbevolen, maar het is niet echt in te schatten wat voor impact dit heeft.

Het ene spel heeft namelijk heel veel baat bij een snellere processor, maar bij een ander spel kan je zomaar geen verschil merken.

Bewerkt: door ricovs
Link to comment
Delen op andere websites

Sowieso zal je PC goeddoen met een nieuwe CPU en GPU... Maar dan zit je ook al 250 euro verder.

€250 voor zowel een CPU als een GPU, dan wil ik toch wel graag weten waar jij je hardware vandaan haalt. :bier:

ontopic: als je al iets wil upgraden denk ik dat je het best je GPU kan upgraden, dit geeft meestal de grootste winst bij games.

Maar zoals ik al eerder zei is het lastig te schatten hoe zwaar het spel daadwerkelijk gaat zijn voordat het uit is. Dus je kan het denk ik beter even afwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...