KoningJesper Geplaatst: 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2015 Hallo, voor school moet ik aandelen kopen (op IEX) en dan vooral gericht op het nieuws. Maar weet iemand aandelen die nu slim zijn te kopen vanwege nieuwsbericht A bijv? Dus weet iemand een nieuwsbericht waardoor het slim is om een bepaald aandeel te kopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2015 Voor school zo maar aandelen kopen?!? Krijg je daar geen les in voordat je naar de beurs gaat? Zo ja, wat kunnen wij daar als gta-community aan bijleveren? Wat voor studie doe je by the way? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bee1992 Geplaatst: 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2015 als je denkt dat je alles heb gezien...... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 16 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2015 Bij economie op IEX. Dat is een spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2015 Ik ben hier zelf geen ster in, maar ik zou denken aan berichten over fusies en overnames. Dat soort acties hebben vaak invloed op de beurs. Het belangrijkste is wel dat je de info eigenlijk al moet weten voordat het officieel bekend wordt gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bee1992 Geplaatst: 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2015 Bij economie op IEX. Dat is een spel je geeft ook lekker veel informatie.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.